    From: Konrad Stepien <k...@s...interdata.net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: OT - bezczelność SMSiarzy oszustów
    Date: Thu, 8 Sep 2011 21:42:52 +0200

    On 2011-08-12, b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > A mają zgodę ministerstwa finansów na przeprowadzenie loterii?

    ęA po co im zgoda. Nie wiem co to ten Noklan (z tego co widzę jakiś program)
    więc kazdy za tego SMS-a za 9 zł go to dostać. Wtedy to już
    nie jest loteria. Tak swoją drogą organizator "knkursu" dostaje
    gdzieś tak połowę kasy, resztą bierze operator, więc mu specalnie
    nie zależy na ściganiu takich typów.

    --
    Konrad Stępień