  • 1. Data: 2011-08-12 10:16:17
    Temat: OT - bezczelność SMSiarzy oszustów
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    hej,

    otrzymałem wczoraj SMSa o następującej treści:

    Wygrales NokleN96 (L nie I)
    Wyślij smsa o treści KOD.GW 93309 na numer 7936 aby otrzymać dane do
    odbioru wygranej.
    (dużo enterów żeby poniższe było na 2gim ekranie)
    regulamin - noklan96.zzl.org
    sms to 9zl + VAT.

    Ten link zamieszczam tutaj, bo można się pomylić (L z I tutaj bardzo
    myli) - polecam zerknąć, ręce opadają..

    http://noklan96.zzl.org/
    SMS przyszedł z numeru +48661605751

    Gnojki robią się coraz bardziej bezczelne.

    Marcin

  • 2. Data: 2011-08-12 10:38:28
    Temat: Re: OT - bezczelność SMSiarzy oszustów
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 12.08.2011 12:16, Marcin Kuczera pisze:
    > Gnojki robią się coraz bardziej bezczelne.
    A ludzie coraz głupsi, skoro się na to łapią...

    A poważniej - to i tak nie jest takie skur.* jak wysyłanie smsów
    skonstruowanych tak aby wyglądały na bardzo ważne informacje z pomylonym
    numerem - tak aby odbiorca poinformował o 'pomyłce' płacąc za to 20zł.

    Michoo

  • 3. Data: 2011-08-12 11:02:41
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 12.08.2011 12:16, Marcin Kuczera wrote:
> [...]
    >
    > http://noklan96.zzl.org/
    > SMS przyszedł z numeru +48661605751
    >
    > Gnojki robią się coraz bardziej bezczelne.

    A mają zgodę ministerstwa finansów na przeprowadzenie loterii?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2011-08-15 11:38:44
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

> [...]
    >
    > http://noklan96.zzl.org/
    > SMS przyszedł z numeru +48661605751
    >
    > Gnojki robią się coraz bardziej bezczelne.

    Zwykle korzystają z firm, które mają zezwolenia.
    Z tego 9 zł + VAT klient "naciagacz" ma 5 zł na czysto.

    Resztę dostaje firma i sieć komórkowa.

    Numer telefonu - to zwykle pre-paid podłączony do kompa, który na
    podstawie statycznych list numerów komórkowych wysyła SMSy na chybił trafił.

    Słyszałem o takich cwaniakach.
    Działa to pod pozorem legalności.

    Darek

  • 5. Data: 2011-09-08 19:42:52
    Od: Konrad Stepien <k...@s...interdata.net.pl>

    On 2011-08-12, b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:

    > A mają zgodę ministerstwa finansów na przeprowadzenie loterii?

    ęA po co im zgoda. Nie wiem co to ten Noklan (z tego co widzę jakiś program)
    więc kazdy za tego SMS-a za 9 zł go to dostać. Wtedy to już
    nie jest loteria. Tak swoją drogą organizator "knkursu" dostaje
    gdzieś tak połowę kasy, resztą bierze operator, więc mu specalnie
    nie zależy na ściganiu takich typów.

    --
    Konrad Stępień

  • 6. Data: 2011-12-08 14:22:43
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

> [...]
    >
    > Wygrales NokleN96 (L nie I)
    > Wyślij smsa o treści KOD.GW 93309 na numer 7936 aby otrzymać dane do

    Operator to JustPay (justpay.pl), spróbuj im to zgłosić.