  • Data: 2017-10-17 14:36:21
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-17 o 12:23, p...@g...com pisze:
    > --Piszę o konfiguracji na przykład - tego raczej w czasie jazdy się nie
    > robi. Telefon i nawigacja obsługiwane jednym przyciskiem i głosem -
    > problemów nie widzę :)
    >
    > a na rynku na razie bieda
    >
    > --Nie bardzo wiem też w czym lepsze jest posługiwanie się dziesiątkami
    > przycisków jak w tym przykładowym mesiu vs dużymi klawiszami pod lub na
    > wyświetlaczu?
    >
    > chodzi o pozycje wyswietlacza, w VW jest na dole, w Oplu w srodku a Mietek ma o
    gory, jesli chodzi o sterowanie w nowej C-Klasie jest jeden pokretlo/przycisk i da
    rade go obslugiwac w miare intuicyjnie

    Jak już wspomniałem w innym miejscu tego wątku w VW oprócz dużego
    wyświetlacza z boku na dole, kierowca ma przed sobą mniejszy wyświetlacz
    pomiędzy prędkościomierzem, a obrotomierzem. Zamiast gałki umieszczonej
    nie wiem gdzie, w VW kierowca ma przyciski i dżojstik na kierownicy.
    Więc podczas jazdy posługuje się przyciskami i dżojstikiem na kierownicy
    spoglądając na wyświetlacz przed sobą.