  • Data: 2012-10-27 18:59:43
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <news> napisał:

    > Akurat to nie są polskie sprzęty, a my to nawet dzisiaj jesteśmy
    > 100 lat za murzynami nawet w stosunku to tej zachodniej starej
    > technologii. Tam są ścieżki i kable, wszystko polutowane, działa
    > do dzisiaj i żadnej korozji, mrozy upały i wilgocie im nie straszne!

    Miałem magnetofon, polskiej produkcji, zmontowany prawie 50 lat temu.
    Ścieżki w nim były i obwody drukowane. Tu nie o to chodziło, czy
    lutował Murzym, Chińczyk, Polak, Rusek czy Niemiec. Te co o nich
    pisałem, to nie sanacyjne były, tylko jakieś "telefunkeny" (ogólnie
    rzecz biorąc, bo marek dokładnie nie pamiętam). Może ktoś później
    wyciągnął wnioski i technika lutownicza została udoskonalona? Ale
    co do tego, że wciąż ma swoje słabe strony, nikt nie ma wątpliwości
    (mam na myśli fachowców, bo tak ogólnie, to by trzeba powiedzieć
    "mało kto" zamiast "nikt").

    --
    Jarek