  • Data: 2012-10-31 15:24:35
    Temat: Re: [OT] lekkie - wycena instalacji elektr.
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kucharski" napisał:
    > Jakie masz doświadczenie zawodowe? Ja mam D + E
    > + pomiary do 25 kV od 30 lat. Pochwal się swoimi.

    Nie jestem zasmarkany dzieciak żeby się chwalić, zwłaszcza ze ty nie masz
    czym bo każdy wie czym i po co są te uprawnienia w budowlance a z tym
    PRL-owskim doświadczeniem budowlanym to pojechałeś, wszyscy znamy waszą
    "fachowość" towarzyszu!

    > Widzę, że przeczytałeś moje wypociny bez zrozumienia. Ja pisałem o
    > połączeniach _zaciskanych_ vs lutowanych, Ty zaś piszesz o skręcanych.
    > Sorry ;->

    Ja czytałem i wiem że normy E dopuszczają skręcanie, lutowanie, zaciskanie i
    inne metody łączenia kabli więc jak byś te E posiadał to na pewno byś o tym
    wiedział i bajek o fobiach lutowniczych nie opowiadał!

    Ja się tutaj chwalić nie przeszedłem tylko dyskutować a to ty opowiadasz
    bajki o niepoprawnych połączeniach lutowanych, wiec ja się pytam w czym
    połączenie lutowane jest gorsze od zaciskanego? Nie chwal się tylko
    odpowiedz konkretnie albo zamilknij! Bo ja jestem zdania że połączenie
    lutowane jest znacznie lepsze i jestem w stanie to udowodnić!