    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 14 Jul 2018 02:34:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: [OT] so i learned lisp ;c
    From: g...@g...com

    W dniu sobota, 14 lipca 2018 09:43:37 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > AI nie jest interesujace.. wiekszosc ludzi nie wie co jest interesujace..

    Interesujące to jest takie, które interesuje daną osobę.
    Także każdy doskonale wie, co jest (dla niego) interesujące.
    Zaś "samo w sobie" nic nie jest interesujące. Interesujące
    stają się rzeczy ze względu na cele, które sobie stawiamy.
    I nic dziwnego, że większość ludzi nie będzie wiedziała, co jest
    dla Ciebie interesujące, bo większości ludzi zwyczajnie to
    nie interesuje.

    > w calym AI moga byc interesujace na przyklad male kwiatki (male kawalki
    > tej problematyki) ale glownie one lub jedynie one - niestety o tym nikt nie mowi
    lub malo kto (co tez jest problemem bo energia sie rozprasza, gdyby ludzie mowili
    akurat o
    > tym co jest interesujace to proges bylby lepszy... nieststy im dziedzina stje sie
    bardziej dojrzala tym srodowisko sie dzieli itd - przynajmniej ja tak to widze)

    Nie bardzo rozumiem co tutaj rozumiesz przez "progres".
    Chwilę później piszesz o kompilatorze C, nad którym pracujesz.
    Jeśli masz ochotę napisać sobie coś takiego, to w porządku,
    ale jakiego rodzaju "progres" miałoby to przynieść ludzkości?
    Tak się składa, że kompilatory języka C już istnieją, i to
    w niemałej ilości. Jaki "progres" miałoby przynieść kolejne
    takie narzędzie?

    > [i tut tak samo sporo tych kwesti z kompilatorami jest odrzucajace jak diabli, ale
    male kuczowe hacki moglybybyc ok... pisalem juz nawet o tym wstepnego posta, tylko
    gdzie to bylo..]

    Nie wiem. Ja jak pisałem swój kompilator to bawiłem się świetnie.
    Pewnie jakbym chciał zrobić coś bardziej na poważnie, to byłby
    to kompilator Scheme'u do LLVM IR, bo teraz bardzo dużo ludzi
    pracuje nad niskopoziomową optymalizacją LLVM na różne maszyny.