  • Data: 2017-01-14 18:16:21
    Temat: Re: [OT] sukces w zjednoczeniu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-01-14 15:24, w systemie siła 'PO/EU wrote:
    > ja niestety nie poznałem i sukcesu nie odniosłem...

    Nie odniosłeś ich z innych względów. Byc może nigdy nie pojmiesz z
    jakich, co jest częścią tej choroby.

    > teraz tak dla własnej przyjemności zbieram je sobie i zamierzam spisać
    > na mojej stronie o wyzwolonej europie...

    Nikt tego nie czyta poza, być może, studentami studiów medycznych.

    > EOT, Nikt nie chce gadać o programowaniu to nie, do następnego razu...

    Nie *rozmawiasz* o programowaniu. Praktycznie nigdy. Skupiasz się na
    pluciu na wszystko na około, własnych urojeniach i wylewaniu żalów i
    wygłaszaniu manifestów. Ale sam sobie gotujesz taki los. Rozmowa to coś
    zupełnie innego.