  • 21. Data: 2013-03-01 10:14:04
    Temat: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 28-02-2013 o 19:15:41 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

    > Użytkownicy w opłatach za dostęp do internetu składają się na
    > funkcjonowanie usług swojego dostawcy. Na płacenie bezpośrednie nie
    > liczyłbym.

    Dla mnie na przykład korzystanie z serwera dostawcy nie jest zbyt wygodne.
    Teraz komputer to już nie jest duże pudło stojące w jednym miejscu i
    podpięte całe życie do tej samej sieci. Wolę mieć na konkretnym serwerze
    konto, na które mogę się zalogować z dowolnego miejsca. Dlatego ceniłem
    sobie serwer news w home.

    --
    SW3
    ----

  • 22. Data: 2013-03-01 12:31:02
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Big Jack Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 28.02.2013, 15:18:05

    > 4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl. Wprawdzie sam nie
    > wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
    > (jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj
    > https://pomoc.home.pl/komunikaty/884 po wybraniu opcji "nie"

    Sprzeciw?

    "Informujemy, iż na dzień 4 marca 2013r. zaplanowana została deaktywacja
    serwera news.home.net.pl - rozwiązania, dla którego wsparcie zostało
    zakończone.

    Czy te informacje były przydatne?

    tak / nie"

    Jesteś pewien, że wybranie opcji "nie" oznacza sprzeciw, a nie wyrażenie
    braku zainteresowania tematem?

    Heh, "wsparcie" :->

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

  • 23. Data: 2013-03-01 12:39:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Użytkownik "Lort" <b...@g...w.ua> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien, że wybranie opcji "nie" oznacza sprzeciw, a nie
    > wyrażenie
    > braku zainteresowania tematem?

    Niczego nie jestem pewien, oprócz tego, że wybranie opcji *tak* nie daje
    możliwości napisania kilku "ciepłych" słów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2013-03-01 12:47:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-01 12:31, Lort pisze:
> [...]
    >
    > Czy te informacje były przydatne?
    >
    > tak / nie"
    >
    > Jesteś pewien, że wybranie opcji "nie" oznacza sprzeciw, a nie wyrażenie

    LOL - fajna interpretacja informacji o wyłączeniu usługi, której
    wparcie już zostało zakończone :)

  • 25. Data: 2013-03-01 13:00:53
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Artur Maśląg Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 01.03.2013, 12:47:57

    O, a gdzie taką interpretację widzisz?

  • 26. Data: 2013-03-01 13:02:41
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Big Jack Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 01.03.2013, 12:39:03

    > Niczego nie jestem pewien, oprócz tego, że wybranie opcji *tak* nie daje
    > możliwości napisania kilku "ciepłych" słów.

    O, a tego nie wiedziałem. Po prostu z konstrukcji pytania sprzeciw nie
    wynika ;)

    nie -> informacja nieprzydatna -> guzik mnie to obchodzi

  • 27. Data: 2013-03-01 13:27:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-01 13:00, Lort pisze:
    > Kto: Artur Maśląg Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 01.03.2013, 12:47:57

    > O, a gdzie taką interpretację widzisz?

    W wypowiedzi autora wątku :)

  • 28. Data: 2013-03-01 13:32:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    > nie -> informacja nieprzydatna -> guzik mnie to obchodzi

    Jak nie korzystasz z tego serwera, to faktycznie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 29. Data: 2013-03-01 15:14:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > Przejmę się dopiero kiedy wyłączą news-archive.icm.edu.pl
    > ale tylko trochę bo pójdę sobie na jakiś hamerykański serwer.

    G..e ?

    > Byleby tylko ludzie pisali, nie będzie źle.

    Jak mieliby pisać nie mając dostępu do serwera ?

  • 30. Data: 2013-03-01 15:42:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

> [...]

    podpięte całe życie do tej samej sieci. Wolę mieć na konkretnym serwerze
    konto, na które mogę się zalogować z dowolnego miejsca. Dlatego ceniłem
    To Ty potrzebujesz forum