  • Data: 2018-08-09 22:48:38
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 13:15:56 UTC-5 użytkownik Queequeg napisał:

    > Różnica między stroną zewnętrzną a wewnętrzną?

    W tym przypadku zewnetrzna to ta ciepla ktora oddaje cieplo.
    Zazwyczaj znajduje sie poza budynkiem.

    Dla scislosci trzeba powiedziec ze dla pomp ciepla ta strona czasem chlodzi. Ale to
    inna historia.

    > No cóż, to u mnie nie ma żadnej (bo oba wloty są w środku), a działa :)

    U ciebie strona zewnetrzna jest w tym samym urzadzeniu ale dzieki rurze wyrzuca
    gorace powietrze na zewnatrz. Takie troche oszukanie. Ale wszystko jest na swoim
    miejscu.

    > Hmm, jest z tyłu możliwość podłączenia drugiej rury, ale w zestawie była
    > tylko jedna (można dokupić rurę osobno).

    Standard. Ale jest pole do poprawy.

    pomieszczenie (niewiele ale zawsze cos).

    > Nie mam, to mieszkanie na piętrze w bloku. Jakbym miał swój dom i piwnicę,
    > to miałbym splita za oknem :)

    To tylko ci zasugeruje zrobienie jednej rzeczy:
    Mniejsze rachunki za prad i lepsza sprawnosc calosci bedzie jak ten klimatyzator
    podepniesz do okna od strony polnocnej. Ona zazwyczaj jest chlodniejsza.

    Jak podepniesz od poludnia to szczegolnie jak mieszkasz wysoko masz szanse na
    zasysanie cieplego powietrza nagrzanego od elewacji.

    No i polecam skolowanie sobie drugiego krucca i weza, albo przeciecie tego co masz na
    pol o ile wystarczy.