  • Date: Mon, 12 Jan 2009 08:06:48 +0100
    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.

    Użytkownik zho napisał:

    > Najpierw minusy:
    > 1) Chlopaki nie lubieja kontaktu z klientami, na swojej stronie www
    > umiescili adres pocztowy (tradycyjny) i 2 numery telefonow po 0,35 i po
    > 1,22 za minute, maila juz nie podali bo nie daj Bog jeszcze kto by napisal
    to fakt, na początku też chciałem sie dodzwonic - i nic

    > 2) Karta ma po wlozeniu do tunerka z zestawu "nietypowy" rozmiar
    > znaczaco utrudniajacy zastosowanie jej w innym tunerku.
    ja kilkanascie takich kart zapodalem i nie mialem problemu

> [...]
    > podstawowym objawem jest brak obslugi Diseq, ponoc za jais czas ma
    > przyjsc ta sama droga poprawka. Nie jestem zadnym wielkim fachowcem ale
    > w zasadzie moim zdaniem wystarczyloby zeby szybko rozwiazac problem i
    > pozwolic mi na ogladanie mojej ulubionej telewizji z Astry podeslac
    > stary sofcik nawet z nowszym numerkiem. Ilez to roboty?
    > 6) Niechec do informowania klientow o zmianach na transponderach.
    > Czlowiek sie dowiaduje albo z malego druczku na stronie albo szukajac po
    > forach.
    > 7) Brak Polsatu. Ale co tam jak ludzie prezesa Solorza nie chca zebym
    polsat gryzie sie chyba ze wszystkimi, pamietam czasy jak wylaczali tvp1
    i tvp2 na ich platwormie :-)

    > 8) Subiektywna wada jaka sa schowane w obudowie zlacza cinch :)
    > 9) Brak mozliwosci dokupienia Discovery, NG albo pakietow filmowych.
    >
    > A teraz plusy
    > 1) W miare sensowna cena kompletu Technisat z karta w zwyklym sklepie za
    > rogiem za 196 PLN.
    > 2) Gwarantowane niewylaczenie podstawowego pakietu TVP 1,2, TVN,TVN7, TV
    > Religia + kanaly FTA
    > 3) Niska cena "abonamentu" przy jednorazowej oplacie za rok 120 PLN
    > czyli po 10 za miesiac, z drugiej strony co tam jest zadna rewelacja w
    > sumie.
    znajdz lepsza za te pieniadze, dla ludzi ktorym zalezy na kilku
    podstawowych + tvn24