    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Date: Fri, 16 Jan 2009 15:50:44 +0100
    <gkf28k$p76$1@atlantis.news.neostrada.pl> <496b1718$1@news.home.net.pl>
    <gkf6kv$6qm$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gkfi3b$6dk$1@inews.gazeta.pl>
    <gkfifh$6nf$1@news3.onet> <gkfla5$qme$1@inews.gazeta.pl>
    <gkflnn$gd7$1@news3.onet> <gkl99s$jhv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gklpr5$ed6$1@news.onet.pl> <gkmvf3$f7j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gkmvi8$7gp$1@news.onet.pl> <gkpsmn$2gj$1@inews.gazeta.pl>
    <gkptps$kmu$1@news.onet.pl> <gkpvea$h2p$1@inews.gazeta.pl>
    <gkq05n$t1h$1@news.onet.pl> <gkq2jr$4nh$1@inews.gazeta.pl>
    <gkq47v$ate$1@news.onet.pl> <gkq68v$opp$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:

> [...]
    frowa-w-polsce-w-lipcu.html

    > Źle zrozumiałeś.
    > "_pierwsze_ nadajniki naziemnej telewizji cyfrowej zaczną działać
    > najwcześniej za pół roku."
    > Zwracam uwagę na słowo "pierwsze"...

    Jasne, tyle że akurat do słowa "większości" nie przywiązywałem aż tak
    znacznej wagi aż Ty.
    Może błąd, że nie przewidziałem, że znajdą się ludzie, który będą się
    czepiać słówek ZAMIAST prowadzić dyskusje.
    Ale wydawało mi się że to grupa dyskusyjna i jak ktoś się nie zgadza z kogoś
    opiniami, albo ma lepsze informacje to o tym po prostu pisze, zamiast
    czepiać się interlokutora.

    > Ale fajnie, że teraz znalazłeś aktualniejsze info niż to kwietniowe ;-)

    Nawet bardzo aktualniejsze, raptem o kilka godzin poprzedzające mojego
    posta.
    Czyli jak widać nie tylko ja, szaru żuczek, ale i spece z satkuriera
    wiedzieli to samo.
    Czuję się usprawiedliwiony, nawet jeśli moja wiedza była niepełna. ;-)

    > Podczas, gdy było już wiadomo (powszechnie ;-), że w wiekszości
    > kraju w 2011.

    Aaaaaa, tu Cię boli.
    No to wyjaśniam, to w nawiasie miało znaczyć "nie w całym kraju" a nie "w
    nie mniej niż 51% kraju".

    To już była asekuracja z mojej strony, gdyż zdawałem sobie sprawę że dvb-t
    nie ruszy od razu wszędzie, a na tej grupie chętnie znajdzie się ktoś, kto
    będzie próbował udowadniać iż skoro w jego pipidówie nie będzie dvb-t, to to
    się nie liczy.
    Niewiele się pomyliłem jak widać. ;-)

    Ale szkoda, że zawsze znajduje się tylu ludzi działających na zasadzie "jak
    się chce psa uderzyć to kij się zawsze znajdzie" zamiast po prostu wziąć
    udział w normalnej dyskusji.