    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektyw makro M42 do statycznych obrazów
    Date: Thu, 18 Aug 2016 21:19:21 +0200
    <1...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <4...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <7...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <6...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <2...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <1...@g...com>

    Starzec z Gór <d...@v...pl> writes:

    > Sprawdź dokładnie.

    Tzn. co mam zrobić? Jeśli takie tu widziałeś, to napisz kto i kiedy to
    napisał. Byłbym zdziwiony, ale kto wie.

    > Niezupełnie. Ten jeden metr to jest odległość gdzie będzie jeszcze w miarę ostro.
    > Ale poza tym dobrze myślisz.

    Jednak zupełnie, ten metr to jest 2x 50 cm, granicą ostrości było
    (akurat w tym przypadku) pół metra (a w innym 60 cm). Pisałem już o tym
    dokładnie.

    > Od dwóch dni ci tłumaczę - ograniczenie głębi ostrości w aparatach
    > lunetkowych ma inną przyczynę niż w prostych telefonach czy kamerkach.

    Ale ja nie pisałem o aparatach lunetkowych, tylko o free focusach.

    > No nie rozwiejesz... Bo ich nie mam.
    > Głębia ostrości spokojnie mogła by być większa.
    > A nawet jest.
    > Jakoś tak ostrość na 60 cm , oczywiście bez gwarancji że na zdjęciu
    > będziemy mieć to co widzimy w celowniku.

    Wybacz, może ktoś inny ci pomoże - ja wymiękam.
    --
    Krzysztof Hałasa