  • 1. Data: 2019-12-10 08:53:37
    Temat: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/pie
    rwszenstwo-dla-pieszych-nie-tylko-na-pasach-jest-now
    y-projekt-ustawy/38klfer

    ...pierwszeństwo po zatrzymaniu się przed pasami...

    znaczy jak się nie zatrzyma zanim wejdzie to będzie wtargnięcie pod pojazd?

    Dobrze napisał autor, kierowcy podniosą swoje bezpieczeństwo instalując
    kamerkę, a pieszy?

  • 2. Data: 2019-12-10 08:54:35
    Temat: Re: Obmy?lają ustawe.....to się u?miałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    tak wiem, kodowanie...ale to chyba wina outlooka na xp ;)

  • 3. Data: 2019-12-10 16:59:08
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, 10 December 2019 01:54:28 UTC-6, BaX wrote:
> [...]
    >
    > Dobrze napisał autor, kierowcy podniosą swoje bezpieczeństwo instalując

    Pieszy tez moze miec kamerke.

    Gdzie te czasy kiedy uczylo sie dzieci jak sie przechodzi przez ulice.

    Mam wrazenie ze niebawem mlodzi beda na nas patrzec z szacunkiem i beda powtarzac:
    Ludzie z jego pokolenia sa z innej gliny, material sprzedtransformacyjny, oni nie
    padaja jak muchy podczas przechodzenia przez jezdnie.
    Nie to co dzisiejsza mlodziez...

  • 4. Data: 2019-12-10 18:57:48
    Temat: Re: Obmy?lajš ustawe.....to się u?miałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-12-10 o 08:54, BaX pisze:
    > tak wiem, kodowanie...ale to chyba wina outlooka na xp ;)

    Nono, samochodem też pewnie jeździsz ze źle ustawionymi światłami,
    spierdoloną zbieżnością, bez hamulców i bez zapiętych pasów :>
    Chujtam, można oślepiać innych a jak komuś nie pasuje to może niepaczeć
    :> ważne że jedziesz :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2019-12-10 21:02:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-12-10 o 16:59, s...@g...com pisze:
    > Gdzie te czasy kiedy uczylo sie dzieci jak sie przechodzi przez ulice.

    Nie uczysz tego swojego dziecka? Liczysz, że ktoś obcy Cię wyręczy? I
    jeszcze masz pretensje?

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-12-11 09:24:54
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "LordBluzgR" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spierdoloną zbieżnością, bez hamulców i bez zapiętych pasów :>
    > Chujtam, można oślepiać innych a jak komuś nie pasuje to może niepaczeć :>

    Ale tylko tak daleko na ile pozwalają węże ogrodowe nawinięte na felgach

  • 7. Data: 2019-12-11 10:32:00
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-12-10 o 16:59, s...@g...com pisze:

    > Gdzie te czasy kiedy uczylo sie dzieci jak sie przechodzi przez ulice.

    Kiedyś to były czasy, teraz to nawet czasów nie ma...

> [...]
    > Ludzie z jego pokolenia sa z innej gliny, material sprzedtransformacyjny, oni nie
    padaja jak muchy podczas przechodzenia przez jezdnie.

    Córka pięciolatka ma w przedszkolu naukę przechodzenia przez ulicę,
    zasady używania numeru 112, zasady zachowania się w przypadku zgubienia się.
    Nie wyręczam się przedszkolem, równolegle staram się tego nauczyć w
    domu. Ale jak niedawno podjąłem temat numeru 112, to powiedziała, że to
    już zna. Po krótkim przepytaniu okazało się, że to co powiedziano jej w
    przedszkolu jest zbieżne z tym, co ja chciałem jej przekazać.

    A że starsze dzieci, głównie nastolatki jak ameby przez te ulice z nosem
    w ekranie, to nie wina braku wiedzy, tylko amnezji wtórnej.

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2019-12-11 10:48:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-11 o 09:24, BaX pisze:
    > Użytkownik "LordBluzgR" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale tylko tak daleko na ile pozwalają węże ogrodowe nawinięte na felgach

    Tylko nie zapomnij zmienić węży na zimowe, już pora!

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-12-11 11:02:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak dziecko ma patrzeć w lewo przez stojące na prawym pasie przed zebrą auto i
    widzieć, że morderca napierdala lewym pasem (bywa, że
    pod prąd)??

    -----

  • 10. Data: 2019-12-11 14:07:16
    Temat: Re: Obmyślają. Zapytaj dziecko.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak dziecko ma patrzeć w lewo przez stojące na prawym pasie przed zebrą
    > auto i widzieć, że morderca napierdala lewym pasem (bywa, że
    > pod prąd)??

    Zapytaj dziecko, pięciolatka lub starszego.
    Jestem pewien, że ci odpowie i odpowie całkiem rozsądnie.