    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Obsługa Dual Sim
    Date: Mon, 10 Dec 2018 13:45:26 +0000

    W dniu 10.12.2018 o 10:57, r...@k...pl pisze:
> [...]

    ja używam Dual SIM selector (pro - w jakiejś przecenie kupiłem)
    ustawione mam, że 5 sekund czeka na wybór, po 5 sekundach wybiera
    domyślną kartę (lub jeśli kliknę wcześniej, to wybierze daną kartę)
    Oczywiście kontakty mogę przypisać do danej karty
    Brakuje mi przełącznika "dziś / od 8:00 do 16:00 / w wybrane dni
    kalendarza itp. dzwoń tylko przez kartę 2" (mam pasywny -czy jak to się
    tam nazywa- dual sim - jak dzwonię z karty1 to karta 2 jest poza
    zasięgiem; są momenty w których karta firmowa musi być w miarę
    możliwości cały czas online- w tym czasie wolałbym prywatne połączenia
    wykonywać z karty firmowej (połączenia oczekujące)

    też fajne, jak się nazywa twoja apka?

    Łukasz