  • 11. Data: 2014-03-21 17:09:54
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zawsze się da dojechać. To kwestia czasu i chęci.
    Jasne... :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Yz1rfDY-wlg

    > Helikopterem (stąd ten przykład), zamiast jechać godzinę
    > samochodem, leciałbym 10 minut -- ale czy to oznacza, że mam olać wszystko
    > i wszystkich z którymi żyję w społeczeństwie i zacząć wałki na wszystkim
    > kręcić bo mam mniej niż mógłbym mieć? Przecież to bez sensu.
    A popatrz - taki premier tak właśnie robi...
    W d. ma wszystko i wszystkich. :)

    > Ja też mam problem bo mi pensja nie wystarcza na utrzymanie helikoptera. A
    > przecież helikopter tak by mi życie ułatwił! Mimo tego nie robię wałków
    > żeby się dorobić helikoptera i analogicznie nie widzę powodu, aby inni
    > mieli robić wałki aby dorobić się ( pomijam kwestię alkoholu) samochodu,
    > tylko dlatego że to uprzyjemnia im życie.
    Musisz zmienić zawód - zostań politykiem. Będziesz miał i helikopter, i
    wałki będziesz robił...
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-03-21 19:31:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2014, Myjk wrote:

    > Fri, 21 Mar 2014 15:01:25 +0100, WOJO

    > Zawsze się da dojechać. To kwestia czasu i chęci.

    Komunikacją zbiorową?
    W miejscowościach, w których w dni robocze jadą aż dwa kursy
    PKS oznaczone "s" (w dni nauki szkolnej, w stosownych godzinach)?

    > Z drugiej strony bym mógł dojeżdżać do firmy zbiorkomem,

    Pic w tym, że nie cały kraj mieszka w centrach miast.

    Ja, owszem, mam możliwość jazdy zbiorkomem, zresztą na ile to
    możliwe omijaną (rowerem :P), ale to nie powoduje, że nie widziałem
    jak to wygląda gdzieś "w polu".

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-03-21 22:14:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Mar 2014 11:01:38 +0100, hisjusz napisał(a):
    > http://biznes.onet.pl/szare-paliwo-zalewa-polske,184
    93,5610108,3030583,57,1,news-detal
    > najciekawsze, jak zwykle komentarze pod artykułem

    ciekawe, ale czy nikt nie zaklada ze rodacy zwyczajnie mniej jezdza,
    albo kupili oszczedniejsze samochody ?

    Bo tego "szarego paliwa" to by musialy cale pociagi byc ...

    J.

  • 14. Data: 2014-03-21 22:37:50
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 marca 2014 22:14:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >
    > albo kupili oszczedniejsze samochody ?
    >

    > Bo tego "szarego paliwa" to by musialy cale pociagi byc ...

    Nie zdajesz sobie sprawy z możliwości przemytników. Przemycane papierosy dostępne są
    w każdych ilościach. Papierosy z przemytu to może być z 10% rynku fajek. Z milion
    paczek dziennie wynosi polskie zapotrzebowanie. I tyle przemytnicy dostarczają. Nie
    słyszałem i nie doświadczyłem na sobie jak paliłem zwykłe papierosy że nie ma bo
    zabrakło albo nie dowieźli. Na Polsce rynek przemycanych papierosów się nie kończy.
    Przez Polskę idzie z połowa zaopatrzenia w fajki dla całej Europy zachodniej. Bez
    problemu można je kupić w Berlinie, Paryżu, Londynie. Z paliwami może być podobnie.
    Dostarczą każdą ilość jaka będzie potrzebna.

  • 15. Data: 2014-03-22 06:41:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > całej Europy zachodniej. Bez problemu można je kupić w Berlinie,
    > Paryżu, Londynie. Z paliwami może być podobnie. Dostarczą każdą ilość

    a teraz najlepsze...

    na tych papierosach zarabiają wielkie koncerny tytoniowe tylko tak pod
    stołem...
    był swego czasu ciekawy film dokumentalny jak to wielkie koncerny tytoniowe
    zagrabiają na produkcji przemycanych papieroswóa bo oni je produkują.

  • 16. Data: 2014-03-22 07:25:37
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-03-21 15:27, Myjk pisze:
    > Fri, 21 Mar 2014 15:01:25 +0100, WOJO

    > Zawsze się da dojechać. To kwestia czasu i chęci.

    naprawdę uważasz że ludzie tylko w miastach mieszkają?

    > Z drugiej strony bym mógł dojeżdżać do firmy zbiorkomem, ale bardziej
    > szanuję czas, poza tym nie chce mi się 4 przesiadek robić, marznąć czy
    > grzać się na przystankach.

    a jakby ostatni autobus wracał na twoją wioskę o 15:00, a ty kończyłbyś
    pracę o 17:00, to jeździłbyś zbiorkomem (czyli nie wracałbyś do domu)
    czy jednak 20 letnim autem?

    Łukasz

  • 17. Data: 2014-03-22 07:29:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > naprawdę uważasz że ludzie tylko w miastach mieszkają?

    Ci co pracują (powinni pracować) w miastach, to z reguły tak.
    Z założenia na wsi mieszkają osoby parające się rolnictwem na tej samej wsi.

  • 18. Data: 2014-03-22 07:36:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > a jakby ostatni autobus wracał na twoją wioskę o 15:00, a ty kończyłbyś
    > pracę o 17:00, to jeździłbyś zbiorkomem (czyli nie wracałbyś do domu) czy

    na wszystko jest sposob
    http://www.youtube.com/watch?v=v1dZBlZuZHA
    ;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 19. Data: 2014-03-22 08:18:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-03-22 07:29, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Ci co pracują (powinni pracować) w miastach, to z reguły tak.
    > Z założenia na wsi mieszkają osoby parające się rolnictwem na tej samej

    to wyjedź poza swoje miasto i zobacz jak to wygląda. Może 10%
    mieszkających na wsi zajmuje się tylko i wyłącznie rolnictwem. Większość
    pouprawia sobie coś po godzinach pracy - bo jest wtedy co do garnka
    włożyć, a do pracy dojadą do miasta, czasem 10km, czasem 60km...

    Łukasz

  • 20. Data: 2014-03-22 08:59:16
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-22 08:18, dddddddd pisze:

> [...]
    > pouprawia sobie coś po godzinach pracy - bo jest wtedy co do garnka
    > włożyć, a do pracy dojadą do miasta, czasem 10km, czasem 60km...

    On żyje we własnym idealnym świecie, w którym tylko motylki i kwiatki
    naokoło. To typ człowieka, który nie rozumie, że ludzie nie kupują 15
    letnich gratów BO LUBIĄ, tylko dlatego, że sytuacja ich zmusza.

    --
    MN