eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji › Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
  • Data: 2019-10-23 13:07:08
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qoo1qb$fph$...@n...icm.edu.pl...
    "J.F." 5daf30b2$0$554$6...@n...neostrada.pl
    > Nie widzisz ? Same sie robia.

    >OK, choć nadal nie wiem, co skłoni neutrony do rozpadu...
    >Tak ogólnie chyba nie rozpadają się same z siebie?

    Ogolnie to sie rozpadaja same - czas polrozpadu 15 minut.
    Ale to dotyczy neutronow luzem - te w jadrach atomow sa trwalsze.
    Jak widac - nie zawsze ...

    >Wracając do początku naszej rozmowy o alfie -- nie
    >jest/bywa wykorzystywana w upgradzie Uranu do Plutonu?

    Moze w jakim laboratoryjnym przypadku.
    Jak widzisz - masowo to sie w reaktorach przerabia U238 na pluton 239.
    Przez napromieniowanie neutronami.

    Ten by pasowal
    https://en.wikipedia.org/wiki/Plutonium-242

    ... ale jak widzisz - raczej powstaje jako niezbyt pożądany produkt w
    reaktorach - z neutronow

    J.