  • 1. Data: 2019-10-16 08:16:30
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 01:58:10 +0200 (GMT+02:00), ANTI junta EUdSSR
    napisał(a):

    > Masowo kupujcie chinszczyzne sowicie wspomagajac
    > jednopartyjny socjalistyczno-komunistyczny rezym

    Pierdolisz. Wróble ćwierkają że we Francji robią to samo. A u nas też by
    zrobili ale nie mają kasy, wydali na Pegasusa :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-10-16 11:21:42
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-16 o 08:56, ANTI junta EUdSSR pisze:

> [...]
    samo. A u nas też byzrobili ale nie mają kasy, wydali na Pegasusa :)

    > GŁUPIEC przedstawił się sam, nie potrzebna

    To może przestań się przedstawiać. Wiemy kim jesteś.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-10-16 11:43:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Oct 2019 08:56:26 +0200 (GMT+02:00), ANTI junta EUdSSR
    napisał(a):

    > ANTI junta EUdSSR
    > (he spits on NATO asshole)
    >
    > Jesli ludzie nie zniszcza
    > eu-ABSURDistan, to tenze
    > ZNISZCZY ich z pewnoscia!

    Takiego pojeba jak ty nie przeskoczę choćbym nie wiem jak się starał. W
    ogóle, to ciesz się że odpisałem, bo zrobiłem to przez niedopatrzenie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-10-17 10:59:45
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-16 o 11:31, "CaerSobreUnÁrbol"

    fiucie w zascianku.> To że zmienisz nika nie
    oznacza że przestaniemy wiedzieć kim jesteś.
    Bo w to że sam zaczniesz bić pianę nie na grupach tylko
    w swoim zaścianku jakoś nie bardzo wierzę. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-10-17 17:58:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 164tuukoz4j4p$.2gkrir4l29if$....@4...net

    > Pierdolisz. Wróble ćwierkają że we Francji robią
    > to samo. A u nas też by zrobili ale nie mają kasy,
    > wydali na Pegasusa :)

    ZTCW od lat w Polsce śledzone są samochody dzięki systemom
    czytającym/rozpoznającym (kamerami) tablice rejestracyjne.
    Fotoradary pstrykające fotki są jedynie częścią tego systemu.
    (nie można powiedzieć klientowi, że jest śledzony, ale można
    poprosić ;) go o zapłacenie mandatu)

    Gdy policjanci z patrolu mówią mi, że mieli problem
    ze znalezieniem mego adresu, wiem, że kłamią, bo z ust
    wiarygodnych wiem, co widzą u siebie, i jak szczegółowo...

    Dawna rozmowa typu:
    - nie widzisz, że masz czerwone światło?
    - widzę
    - więc dlaczego jedziesz?
    - bo nie widzę policji

    doczekałaby się jakiegoś takiego:
    - nie widzisz, że masz czerwone światło?
    - widzę
    - więc dlaczego jedziesz?
    - bo nie widzę policji
    - źle_widzisz/jesteś_ślepy/nie_chcesz_znać_prawdy
    rozszerzenia?

    Teraz jest rzecz jasna jeszcze ciekawiej, bo wielu
    prywatnych/cywilnych kierowców ma kamery, zapisami
    których dzieli się z policją.

    -=-

    Rosjanie też narzekają na inwigilację w GB, która
    wyraźnie ukazała życie ,,turystów'' z FR oskarżanych
    o otrucie byłego agenta moskiewskiego i jego córki...

    ._. .-. )\._.,--....,'``.
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/

  • 6. Data: 2019-10-18 11:55:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >Fotoradary pstrykające fotki są jedynie częścią tego systemu.
    >(nie można powiedzieć klientowi, że jest śledzony, ale można

    Fotoradary mierza predkosc i cykaja. Jak jedziesz prawidlowo, to nie
    cykaja. A przynajmniej nie powinny.

    Teraz mamy tez "odcinkowe pomiary predkosci", wiec kazdy jest cykany
    na poczatku odcinka, zapamietywany, cykany na koncu ... no i ciekawe
    jak to z kasowaniem tych cykniec.
    Pewnie jest, bo szkoda pamieci.

    Dalej - mamy system Viatoll, ktory dziala na niektorych drogach
    krajowych, i analizuje obrazy samochodow oraz zapamietuje kto
    przejechal.
    Niby powinien tylko ciezarowki lapac, w celu naliczania im oplat, ale
    kto wie jako to tam naprawde jest.

    Tak nawiasem mowiac, to juz dawno temu slyszalem ze w Londynie jest 10
    mln kamer, ale wiekszosc to prywatne monitoringi.

    We Wroclawiu jednego bombera szybko ujeli dzieki monitoringom ...

    >Teraz jest rzecz jasna jeszcze ciekawiej, bo wielu
    >prywatnych/cywilnych kierowców ma kamery, zapisami
    >których dzieli się z policją.

    Nie wiem czy tak chetnie w naszym kraju, i czy policja tak chetnie je
    przyjmuje, czy raczej zniecheca ...

    J.

  • 7. Data: 2019-10-19 02:22:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5da98cba$0$516$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    odcinka, zapamietywany, cykany na koncu ... no i
    > ciekawe jak to z kasowaniem tych cykniec.

    Jak z Tobą -- zapamiętujesz/gromadzisz to, co Ci potrzebne.

> [...]
    > przejechal.
    > Niby powinien tylko ciezarowki lapac, w celu naliczania im oplat, ale kto wie jako

    ,,Strażnik czerwonego światła'' -- wiesz, co to takiego?
    Zapewne ochrona w domu publicznym? ;)
    Nie masz Osmanda? Masz, ale nie używasz?
    Ja wreszcie uruchomiłem Yanosika, czy jak mu tam...

    > Tak nawiasem mowiac, to juz dawno temu slyszalem ze w Londynie jest 10 mln kamer,
    ale wiekszosc to prywatne monitoringi.

    > We Wroclawiu jednego bombera szybko ujeli dzieki monitoringom ...

    Może nie należy tego pisać zbyt głośno, ale jednak napiszę...
    Na świecie monitoruje się radiację gamma. :) Jeśli zgromadzisz
    zbyt wiele radioaktywnego/wzbogaconego uranu w jednym miejscu
    (aby zbudować ładunek wybuchowy) zostaniesz szybko złapany,
    więc nie ma obawy...

    Problem w tym, że dworce itp. obiekty wykazują podwyższoną
    aktywność z uwagi na budulec, z którego są wykonane, przez
    co gromadzenie tam radioaktywnego uranu może ujść ,,na sucho''...

    > Nie wiem czy tak chetnie w naszym kraju, i czy policja tak chetnie je przyjmuje,
    czy raczej zniecheca ...

    To zależy od intencji policji. :) Rozumiesz chyba, że
    niewidzialne -- nie widzi... (patrzenie -- zdradza patrzącego)
    Fakt, iż policja milczy, nie jest tożsamy z tym, że nie widzi.

    Czasami warto powiedzieć ludowi, ;) że ,,nie w efekcie rutynowych
    działań'' coś odkryto, ale ,,w efekcie zgłoszenia jakiegoś kierowcy'',
    by nie odkrywać swych kart/możliwości...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-10-19 16:04:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 02:22:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 5da98cba$0$516$6...@n...neostrada.pl

    odcinka, zapamietywany, cykany na koncu ... no i

    > Jak z Tobą -- zapamiętujesz/gromadzisz to, co Ci potrzebne.

    No wlasnie o to chodzi, kto ustala, co mu jest potrzebne i dlaczego
    tak dlugo :-)

    Technicznie, to powinien zaraz zapomniec tych co przejechali
    prawidlowo, albo wjechali dawniej niz czas potrzebny na prawidlowe
    przejechanie odcinka - minuta, dwie, trzy ...

> [...]
    > zbyt wiele radioaktywnego/wzbogaconego uranu w jednym miejscu
    > (aby zbudować ładunek wybuchowy) zostaniesz szybko złapany,

    To nie taka bomba.
    A gamma w praktyce to chyba dosc krotkozasiegowa.

> [...]
    > działań'' coś odkryto, ale ,,w efekcie zgłoszenia jakiegoś kierowcy'',
    > by nie odkrywać swych kart/możliwości...

    albo dobrze wiedza, ze:
    -za to ich ludzie nie polubia,
    -potem ich sfilmuja, i trzeba bedzie placic,
    -potem ludzie stwierdza, ze tak sie zyc nie da, i zmienia przepisy
    -i polowa policjantow na bruk :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-10-19 16:57:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." j9fnqewt6ec3$....@4...net

    > No wlasnie o to chodzi, kto ustala, co mu jest
    > potrzebne i dlaczego tak dlugo :-)

    Władza ustala a władzę w RP sprawuje naród. ;)

    > Technicznie, to powinien zaraz zapomniec tych co przejechali

    I zaraz zapomina -- problem tym, czym jest ów raz. ;)

    > prawidlowo, albo wjechali dawniej niz czas potrzebny na
    > prawidlowe przejechanie odcinka - minuta, dwie, trzy ...

    Wiedz to, co mówisz, lecz nie mów tego, co wiesz.

    Nauczała matematyki w podstawówce -- nie mnie, lecz
    moją siostrę. Siostra i jej córka trafiły do Suchej
    rzeczki na wakacje -- z tego powodu moi rodzice
    spotkali się z tą kobietą w Augustowie, gdzie z ust
    tejże kobiety padła ww. nauka. :) Choć miałem wówczas
    kilka lat a nauczycielka zwracała się do moich rodziców,
    nie do mnie, naukę podsłuchałem i zapamiętałem. :)

    Po co natychmiast kasować, skoro fotki mogą być pomocne
    w różnych sytuacjach? Można fotki zachować w milczeniu.
    Czasami ;) warto w milczeniu obserwować, udając niewiedzę...
    (wiedza zapomniana to IMO niewiedza)

    > To nie taka bomba.

    Mamy XXI wiek -- więc i stosowne bomby.

    > A gamma w praktyce to chyba dosc krotkozasiegowa.

    Owszem -- krótkozasiegowa, gdyż cały Wszechświat jest
    dla niej za krótki. ;)

    Niby fotony są cząstkami, ale fale można dzielić/rozcinać... ;)

    Może pomyliłeś gama z alfą? (jądrami piekieł)
    Alfa ma krótki zasięg. Jest wykorzystywane do mordowania
    nieśmiertelności rakowej, ale i do przeróbki uranu w pluton. :)
    (akurat nie mogę wygooglać tego bombardowania uranu piekielnymi
    jądrami, ale uwierz mi na me słowo -- uran zbombardowany tymi
    jądrami mógłby dać pluton; ponoć w Czernobylu była możliwość
    produkowania plutonu)

> [...]
    > -potem ich sfilmuja, i trzeba bedzie placic,
    > -potem ludzie stwierdza, ze tak sie zyc nie da, i zmienia przepisy

    Na emeryturę?

    -=-

    Gama to X, Roentgen itd... Fotony najwyższej energii...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Promieniowanie_gamma

    Promieniowanie gamma - wysokoenergetyczna forma promieniowania
    elektromagnetycznego.

    Za promieniowanie gamma uznaje się promieniowanie o energii kwantu większej od 50
    keV.

    Zakres ten częściowo pokrywa się z zakresem promieniowania rentgenowskiego. W
    wielu
    publikacjach rozróżnienie promieniowania gamma oraz promieniowania X
    (rentgenowskiego)
    opiera się na ich źródłach, a nie na długości fali[1].
    Promieniowanie gamma wytwarzane jest w wyniku przemian jądrowych albo zderzeń
    jąder lub cząstek subatomowych,
    a promieniowanie rentgenowskie - w wyniku zderzeń elektronów z elektronami powłok
    wewnętrznych lub ich rozpraszaniu w polu jąder
    atomu.

    Promieniowanie gamma jest promieniowaniem jonizującym i przenikliwym.
    Promieniowanie gamma oznacza się grecką literą ?, analogicznie do
    korpuskularnego promieniowania alfa (?) i beta (?).

    IMO gama też jest korpuskularne. ;)
    Każde jest też korpuskularne.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2019-10-20 17:29:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2019 16:57:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." j9fnqewt6ec3$....@4...net

    > Władza ustala a władzę w RP sprawuje naród. ;)

    Władzę sprawuje władza, a naród z rzadka ustala ową władzę :-)

    > Po co natychmiast kasować, skoro fotki mogą być pomocne
    > w różnych sytuacjach? Można fotki zachować w milczeniu.
    > Czasami ;) warto w milczeniu obserwować, udając niewiedzę...
    > (wiedza zapomniana to IMO niewiedza)

    Nie mowie nie.
    Wymaga to odpowiedniej konstrukcji sprzetu, wiec i odpowiedniej
    specyfikacji zamowienia ... ale moze taka byla.

    > Mamy XXI wiek -- więc i stosowne bomby.

    Tu byla taka z XIX wieku, i to nieudolna.

> [...]
    > dla niej za krótki. ;)
    >
    > Niby fotony są cząstkami, ale fale można dzielić/rozcinać... ;)
    >
    > Może pomyliłeś gama z alfą? (jądrami piekieł)

    Gamma ma w powietrzu 35-70m polowicznego tlumienia.
    Plus naturalny spadek 1/r^2 "mocy sygnalu".

    Malo to nie jest, ale jak chcesz "przeskanowac okolice" to zaczyna byc
    sporo. A wszelakie materialy, jak np sciany, tlumia mocno.

    Wiec co - proponujesz aby policja objezdzala wszystkie drogi z
    miernikiem, czy z samolotu ?

> [...]
    > (akurat nie mogę wygooglać tego bombardowania uranu piekielnymi
    > jądrami, ale uwierz mi na me słowo -- uran zbombardowany tymi

    Neutronami.

    > ponoć w Czernobylu była możliwość produkowania plutonu)

    Jak w kazdym reaktorze. Ale to jednak dosc duze bydle.
    Gdyby ktos sobie zrobil taki reaktor ... zakladam, ze raczej w jakiejs
    starej fabryce, a nie w domu w piwnicy ... ciekawe, czy ktos by to
    wykryl.

    Tych starych, doswiadczonych.
    A mlodych na bruk :-)

    J.