  • 1. Data: 2019-10-16 23:20:04
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    > Chinski rezym Zhonghuá Rénmín Gonghéguó do 1
    > grudnia tego roku wprowadza skrajnie
    > rygorystyczny system MLPS 2.0 rozpoznawania
    > wszystkich osob i obiektow ruchomych.

    Juz przeszlo 2 lata temu dzialal w fazie rozwojowej
    MLPS 1.0

    Jako ze Chiny sa rezymowym monopolem, nie pozwalaja
    na wszelkie przecieki NIEWYGODNYM im (rzadowi) info

    Drobiazg (juz dzisiaj archiwalny) mozna obejzec pod

    URL'em http://bit.ly/35G2uux

    ????????? ??????????

    Marzyciele "demokracji" zejdzcie na ziemie i dobrze
    przetrzyjcie oczy!

    --
    ANTI junta EUdSSR
    (he spits on NATO asshole)

    Jesli ludzie nie zniszcza eu-ABSURDistan,
    to tenze ZNISZCZY ich ze 100% pewnoscia!

    Oto jak kalifat germanistan latwo
    kolonizuje o OGRABIA kraj...

    http://bit.ly/2HnecAD

  • 2. Data: 2019-10-16 23:39:25
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    > Juz przeszlo 2 lata temu dzialal w fazie rozwojowej
    > MLPS 1.0

    pod URL'em https://bbc.in/33DgGm9

    China's all-seeing state (material z 2017 roku)

    Marzyciele "demokracji" zejdzcie na ziemie i dobrze
    przetrzyjcie oczy!

    (Za podawane URL'e *NIE* odpowiadam, jako ze tylko to
    co sam doznam na wlasnych organach jest mi wiarygodne)