    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Od kiedy sciagne simlocka play w empiku?
    Date: Mon, 23 Mar 2009 08:34:11 +0100

    "Q" napisał:

    > na drugi dzien?!
    > myslalem, ze to robia na miejscu -
    > - typ w "salonie firmowym" playa
    > powiedzial, ze czas oczekiwania na kod
    > to max 1 godzina;

    Tekst z salonu Play:
    "Niestety, pana telefony są zbyt nowe i producenci nie ma jeszcze do nich
    kodów."
    A chodziło o Viewty i F480, kupione odpowiednio w listopadzie i styczniu.
    Tydzień nie wystarczył, poczekam drugi, nie pali się ;-)

    > btw: szkoda, ze nie moga tego kodu
    > przeslac mailem czy sms'em -

    Kolejny tekst z tegoż salonu:
    "Niestety, producent przesyła tylko kod i IMEI, a my nie mamy możliwości aby
    to powiązać z pana numerem bądź adresem e-mail, więc nie możemy tego wysłać
    SMS-em ani pocztą e-mail."
    Hmm, ciekawe jak to powiążą ze mną, gdy za tydzień znowu tam zajrzę ;-)

    > - w koncu trzeba byc totalnym idiota,
    > zeby nie potrafic wklepac kilku cyferek,
    > gwiazdek i hashy...

    I ostatni tekst:
    "Bo my panu potwierdzimy fakt zdjęcia blokady w salonie firmowym stosowną
    pieczątką w książeczce gwarancyjnej, żeby w razie czego serwis się nie
    czepiał."

    Teksty (z wyjątkiem ostatniego) z lekka mnie rozbawiły, ale jak pisałem -
    niepalisię.
    BTW: czy ktoś się orientuje, jaką metodą mogła być ściągnięta blokada Play z
    SE k530i (rok temu, cena 20 PLN - więc raczej nie kodem?) i czy w związku z
    tym istnieje groźba iż po jakimś "fleszu" owa blokada wróci? Bo może warto
    im również ten aparat wcisnąć?

    JoteR