  • 1. Data: 2013-08-18 13:40:18
    Temat: Od kogo internet na 2 tygodnie ?.
    Od: universis <u...@w...pl>

    Witam wszystkich. Przyjeżdżam niedługo do Polski na urlop i chciałbym mieć w tym
    czasie na swoim laptopie Internet, więc pytanie jak w temacie. Przypuszczalnie będzie
    to jakiś mobilny internet na donglu, ale może też inny. Proszę o pomoc w temacie, od
    dawna nie wiem co w temacie się zmieniło, i co jest możliwe a co nie, zatem proszę o
    jakieś podpowiedzi.

  • 2. Data: 2013-08-18 15:09:25
    Temat: Re: Od kogo internet na 2 tygodnie ?.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    universis <u...@w...pl> wrote:
> [...]
    > inny. Proszę o pomoc w temacie, od dawna nie wiem co w temacie się
    > zmieniło, i co jest możliwe a co nie, zatem proszę o jakieś podpowiedzi.

    1. niedługo czyli kiedy?
    2. jaki rejon Polski?

  • 3. Data: 2013-08-18 16:29:01
    Od: universis <u...@w...pl>

    [..]
    > 1. niedługo czyli kiedy?
    >
    > 2. jaki rejon Polski?

    Przyjeżdżam 01.09.2013. Odjazd 13.09.2013, rejon Polski to zachodnie peryferia W-wy

  • 4. Data: 2013-08-18 17:12:15
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 16:29:01 UTC+2 użytkownik universis napisał:
    > Przyjeżdżam 01.09.2013. Odjazd 13.09.2013, rejon Polski to zachodnie peryferia W-wy

    Jeżeli miałby Ci kto kupic startera do konca sierpnia i uruchomic usługe, to
    najtaniej wyjdzie to: http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003280678,ti
    tle,Pakiet-6GB-na-wakacje-,article.html

    W przeciwnym wypadku wchodzisz na allegro i wpisujesz "iplus" albo "orange" i masz do
    wyboru do koloru tanie pakiety

  • 5. Data: 2013-08-19 00:11:18
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 18 sierpnia 2013 16:12:15 UTC+1 użytkownik b...@g...com
    napisał:

> [...]
    tle,Pakiet-6GB-na-wakacje-,article.html

    > W przeciwnym wypadku wchodzisz na allegro i wpisujesz "iplus" albo "orange" i masz

    Co masz na myśli pisząc słowo "starter" ?. Czy to ma być internet z telefonu
    komórkowego ?. Sorry za brak znajomości terminologii i obecnych realiów w Polsce -
    ale jestem 7 lat poza krajem.

  • 6. Data: 2013-08-19 10:14:16
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    W dniu 19.08.2013 00:11, universis pisze:

> [...]
    komórkowego ?. Sorry za brak znajomości terminologii i obecnych realiów w Polsce -

    tak. Do konca sierpnia możesz kupić w Orange GSM karte sim i pakiety 6zł
    za 6 gigabajtow - to chwilowo najlepsza oferta. Pakiet jest ważny 60
    dni, ale kupić go trzeba w sierpniu
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-08-19 11:14:17
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "universis" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Wchodzisz na poszczegolne strony operatorow, patrzysz na oferty, spisujesz
    dane, analizujesz i dokonujesz wyboru.

    Proste?

    czy jestes kolejnym leniem ktoremu nie chce sie ruszyc dupy i poszukac info
    we wlasnym zakresie?

    ja pierdole, co za ludzie.

  • 8. Data: 2013-08-19 12:06:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "asasa" <a...@a...as> wrote:

> [...]
    >
    > Proste?
    >
    > czy jestes kolejnym leniem ktoremu nie chce sie ruszyc dupy i poszukac info

    Wejdź na stronę operatora i znajdź ofertę Orange 6 GB, jeżeli o niej
    wcześniej nie słyszałeś. Potem napisz, ile czasu Ci ti zajęło. Podaj metodę
    dojścia do wyniku.
    :-P

  • 9. Data: 2013-08-22 12:51:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > Wejdź na stronę operatora i znajdź ofertę Orange 6 GB, jeżeli o niej
    > wcześniej nie słyszałeś. Potem napisz, ile czasu Ci ti zajęło. Podaj
    > metodę dojścia do wyniku.

    Czyli biorę starter za 10zł
    http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009315,ti
    tle,startery,article.html
    Potem odpalam SMS-a za 6zł i na 60 dni mam 6GB.
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4003280678,ti
    tle,Pakiet-6GB-na-wakacje-,article.html

    Czy muszę coś jeszcze odpalać, ustawiać, aktywować ?? mam zamiar dać kartę
    do przenośnego routera ZTE MF60

  • 10. Data: 2013-08-22 12:59:58
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    tle,Pakiet-6GB-na-wakacje-,article.html

    > Czy muszę coś jeszcze odpalać, ustawiać, aktywować ?? mam zamiar dać

    Jeśłi chcesz używać przez 60 dni, to jeszcze za 3 zł uruchamiasz "roczną
    ważność konta".