  • Data: 2019-05-23 15:34:02
    Temat: Re: Odbieranie wiadomości na mikrokontrolerze
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 May 2019 15:29:29 +0200, Piotr Gałka wrote:
    > W wielu sklepach mam hasło jakie miałem w morelach. Nie chciało mi się
    > zmieniać. Jak się ktoś zaloguje za mnie do sklepu to chyba najwyżej coś
    > zamówi i będzie musiał zapłacić....

    Gorzej jeśli sklep zapamiętał kartę płatniczą... (np. Amazon)

    > Ciekawe czy jakby w hasłach używać polskich liter to by im utrudniło bo
    > nie mają na klawiaturze.

    Jakoś nie wyobrażam sobie, by to ludzie próbowali hasła wklepywać :)

    Do tego mogłoby się okazać, że sam sobie zablokujesz dostęp, bo utf-8 się
    po drodze gdzieś wykrzaczyło i nie masz szans wpisać hasła w taki sposób,
    w jaki sklep go sobie zapisał/zinterpretował.

    Mateusz