    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odblokowywanie telefonu przy pomocy BT
    Date: Mon, 23 Jan 2017 00:33:56 +0100

    W dniu 2017-01-16 o 20:43, atm pisze:

    > Dzisiaj dotarl dongle BT 4.0; sparowalem PC z telefonem, telefon sam
    > zaproponowal wykorzystanie BT jako element odblokowujacy SmartLock.
    > Niestety po wskazaniu PC w menu wyswietla sie komunkat, ze urzadzenie
    > nie moze byc wykorzystane.

    A czy na pewno masz połączony (nie tylko sparowany) komputer z
    telefonem? Tak dla pewności: rozwijasz ustawienia, dotykasz słowo
    bluetooth (nie ikonkę, która tylko włącza lub wyłącza aktywność modułu).
    Pokaże się wtedy lista sparowanych urządzeń. Klikasz na nazwie
    reprezentującej komputer, pojawi się pod nim napis "połączono". No i
    teraz w zabezpieczeniach wskazujesz na to urządzenie jako odblokowujące
    telefon. U mnie to działa (Nexus 6p).

    Urządzenia głośnomówiące czy słuchawki BT nie wymagają takich ceregieli
    bo od razu stają się połączone po wcześniejszym sparowaniu z telefonem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek