  • 1. Data: 2017-01-09 19:44:39
    Temat: Odblokowywanie telefonu przy pomocy BT
    Od: atm <...@v...pl>

    W ustawieniach zabezpieczenia mojej Moto X Force jest opcja Smart Lock,
    dzieki niej mozna ustawic odlokowanie telefonu w okreslonej lokalizacji,
    przy pomocy glosu lub twarzy. Jest tez mozliwosc odblokowania za pomoca
    drugiego urzadzenia BT. Wszystko byloby ok gdyby zadzialalo to jak
    trzeba np z drugim sparowanym telefonem czy z PCtem z wetknietym
    sparowanym donglem BT. Ale nic z tego: urzadzenia widza sie, mozna
    przesylac pliki ale juz przy dodawaniu urzadzenia odlokowujacego
    urzadzenie jest niedostepne. Co ciekawe nie ma tego problemu z radiem
    samochodowym ze sparowanym BT. Zapewne to samo byloby ze smartwatchem.
    Co powoduje takie zachowanie? Da sie cos zmodyfikowac, zeby byla
    mozliwosc odblokowania telefonu w poblizu PCta z BT?

  • 2. Data: 2017-01-10 17:07:04
    Temat: Re: Odblokowywanie telefonu przy pomocy BT
    Od: Marek <p...@s...com>

    Miałem podobny problem ze słuchawkami BT. Działały z każdym telefonem a
    na PCcie mikrofon milczał choć był widoczny i aktywny. Niby po obu
    końcach BT 4.0 więc świeża technologia. Zmieniłem dongle'a BT na innego
    producenta i teraz jest wszystko ok.

    Wcześniejsza wersja dongle'a (3.0) widziała aktywne telefony, ale
    przesyłanie plików udawało się raz na 10x z powodu braku łączności. Gdy
    po każdorazowo minucie oczekiwania transmisja "zaskoczyła" to szła dalej
    szybko, bez problemów. A słuchawki działały na nim :-)

    Tak więc stawiam na błędy firmware dongle'a.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2017-01-10 17:29:46
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak więc stawiam na błędy firmware dongle'a.

    Dzięki za sugiestię - to może byc przyczyną. Dongle, którego posiadam ma
    coś ok 8 lat. Przed chwilą zamówiłem 4.0 :)

  • 4. Data: 2017-01-11 15:04:04
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-10 o 17:29, atm pisze:

    > Dzięki za sugiestię - to może byc przyczyną. Dongle, którego posiadam ma
    > coś ok 8 lat. Przed chwilą zamówiłem 4.0 :)

    Obyś trafił na "właściwy", bo tak jak wspomniałem: musiałem wypróbować
    dwa różnych firm i tylko 1 zadziałał :-) Daj znać czy pomogło, ciekaw
    jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2017-01-16 20:43:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 11.01.2017 15:04, Marek wrote:

    > Obyś trafił na "właściwy", bo tak jak wspomniałem: musiałem wypróbować
    > dwa różnych firm i tylko 1 zadziałał :-) Daj znać czy pomogło, ciekaw
    > jestem.

    Dzisiaj dotarl dongle BT 4.0; sparowalem PC z telefonem, telefon sam
    zaproponowal wykorzystanie BT jako element odblokowujacy SmartLock.
    Niestety po wskazaniu PC w menu wyswietla sie komunkat, ze urzadzenie
    nie moze byc wykorzystane.

  • 6. Data: 2017-01-23 00:33:56
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-01-16 o 20:43, atm pisze:

> [...]
    > zaproponowal wykorzystanie BT jako element odblokowujacy SmartLock.
    > Niestety po wskazaniu PC w menu wyswietla sie komunkat, ze urzadzenie

    A czy na pewno masz połączony (nie tylko sparowany) komputer z
    telefonem? Tak dla pewności: rozwijasz ustawienia, dotykasz słowo
    bluetooth (nie ikonkę, która tylko włącza lub wyłącza aktywność modułu).
    Pokaże się wtedy lista sparowanych urządzeń. Klikasz na nazwie
    reprezentującej komputer, pojawi się pod nim napis "połączono". No i
    teraz w zabezpieczeniach wskazujesz na to urządzenie jako odblokowujące
    telefon. U mnie to działa (Nexus 6p).

    Urządzenia głośnomówiące czy słuchawki BT nie wymagają takich ceregieli
    bo od razu stają się połączone po wcześniejszym sparowaniu z telefonem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek