  • Data: 2010-01-19 23:12:14
    Temat: Re: Odczyt napiecia przez internet - da sie ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Ozimek wrote:

    > A to kicha. Zawsze można napisać kod który sam siebie będzie
    > zmieniał - nie wiem tylko czy w AVR kod ma dostęp do pamięci w której
    > siedzi.

    Musiał by sie flashować - AVR to harvard i nie da sie wykonywac kodu z
    RAM. A Ethernet jest na kompletnej granicy osiąganej przez kod
    generowany w AVR i nie mozna mieć żadnej logiki, to jedna z drugą
    instrukcja machania pinem na porcie.

    Swoją drogą autor UDP na AVR radził sobie tak, ze nie zawartość pakietu
    miała znaczenie, tylko miał dwa pakiety wysyłane w odpowiedniej
    kolejności oznaczajace "1" i "0" które po stronie odbiornika były
    skladane w bajty i całe messages. Dalo sie więc wyslać dowolna
    informacje ale rozbitą na kawałki po jedym bicie per ramka UDP.