  • Data: 2014-07-10 16:22:28
    Temat: Re: Odolejacz pompy próżnowej
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Konrad Anikiel"
    > To aluminiowe to jest korpus tej pompy? Zbiornik na olej? Gdzie te
    > filtry siedzą?

    W tym okrągłym otworze w korpusie jest taka "miska" gdzie sa wkręcone te
    cztery filtry.

    > Jeśli się przegrzało, to może coś zdycha. Może od zapchanych filtrów,
    > może od innej przyczyny. Jeśli ciepło wytwarza jedynie silnik, a
    > przegrzały się filtry, to ja bym popatrzył jak wygląda silnik.

    Pewnie za długo pracowała. Był moment, że kilkadziesiąt godzin bez przerwy.

    > Tak sobie myślę... co ta pompa robi? Z Twojego opisu wynika że nie ma
    > buforowego zbiornika, wlot jest podłączony bezpośrednio do jakiegoś
    > procesu. Jesteś pewien że ten akurat egzemplarz jest odpowiedni do takiej
    > pracy?

    To jest pompa do stołu podciśnieniowego przy CNC. Była już z maszyną. Nie ma
    zbiornika buforowego.

    Filtry po rozebraniu okazało się, że są zrobione z jakiegoś
    papieru/włókniny. raczej papier. Cos jak bibuła, ale mocniejsze. Nawinięte
    kilkanaście wrstw na koszyk. Na wierzch przychodzi jedna wrstwa typowej
    włókniny.

    Ratując się zrobiłem nowe filtry owijając stare po usunięciu tego papieru.
    Zrobiłem z fitrów od odkurzacza, taka sztywna zwarta włóknina. Owinąlem ile
    się zmieściło. Ale efekt chyba żaden. Leci biała mgła.

    Komplet nowych filtrów to 1200 zł. Dlatego szukam czegoś zastępczego.

    Robert