  • Data: 2010-03-01 23:06:46
    Temat: Re: Odp: Zmarł Jacek Karpiński
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6bcoo59m4bvscb5v699jd2je5iui7ula9s@4ax.com...

    > Czasy byly takie ze to sie moglo duzo od prawdy nie roznic ..

    > Ale Bratkowski to zdecydowanie nie kacyk czy ubek.
    > Choc kto wie co IPN jeszcze znajdzie :-)

    > Trudno powiedziec. Patrzac na kariere - niezle dojscia w KC mial,
    > ale sie skonczyly :-)

    > Elwro na Odry tez nie dawalo wiecej. Dopiero owe ZETO tworzylo, w
    > uzgodnieniu z uzytkownikiem. Mogloby probowac i na K202.

    Karpiński chyba nigdy nie zrozumiał, że w informatyce sprzęt to tylko
    jeden z elementów systemu. Wcale nie najważniejszy, ani nie najdroższy.
    Jak pokazał na jakiejś wystawie ten swój skaner a ja próbowałem mu
    wytłumaczyć, że ma zbyt prymitywne i jednocześnie zbyt trudne
    w obsłudze oprogramowanie to mnie wyzwał... a ja chciałem
    żeby był help na żądanie i żeby parametry nie były podawane
    w stylu "#99grq%^".

    Polsce nie był potrzebny K202, bo nie było do niego oprogramowania.
    Do Odry, a zaraz potem do Riada, było oprogramowania narzędziowego
    i użytkowego bardzo dużo. Ale za tym oprogramowaniem stały dwie
    duże i bogate zachodnie firmy.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.