  • Data: 2010-03-02 07:51:52
    Temat: Re: Odp: Zmarł Jacek Karpiński
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Mar 2010 00:06:46 +0100, Krzysztof Tabaczyński wrote:
    >Karpiński chyba nigdy nie zrozumiał, że w informatyce sprzęt to tylko
    >jeden z elementów systemu. Wcale nie najważniejszy, ani nie najdroższy.
    >Jak pokazał na jakiejś wystawie ten swój skaner a ja próbowałem mu
    >wytłumaczyć, że ma zbyt prymitywne i jednocześnie zbyt trudne
    >w obsłudze oprogramowanie to mnie wyzwał... a ja chciałem
    >żeby był help na żądanie i żeby parametry nie były podawane
    >w stylu "#99grq%^".

    To czasem zaleta, i to nawet powazna.
    Problem raczej w tym ze zapotrzebowanie na drogie skanery, ktore w
    dodatku kiepsko dzialaly, bylo znikome.

    >Polsce nie był potrzebny K202, bo nie było do niego oprogramowania.
    >Do Odry, a zaraz potem do Riada, było oprogramowania narzędziowego
    >i użytkowego bardzo dużo. Ale za tym oprogramowaniem stały dwie
    >duże i bogate zachodnie firmy.

    No coz, moglismy miec tez duza polska firme.
    Jak slychac oprogramowanie narzedziowe na K202 bylo.

    A uzytkowe .. w owych czasach powstawalo pod uzytkownika.
    Moglo powstawac pod K202.

    J.