  • 71. Data: 2011-08-11 12:45:50
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 10:44, BaX pisze:

    > Heheheh, w ASO BMW kupisz taki sam wahacz jak 5 lat temu był montowany w
    > nowym aucie bo dostarcza je ten sam producent czyli np. Lemforder, takie
    > same tarcze i klocki od ATE czy JURID.

    Lemforder nie jest montowany w pierwszym montażu. Zadzwoń do serwisu, to
    się przekonasz, jeśli ktoś kompetentny Ci odpowie.

    > Oczywiście możesz kupić te
    > elementy po za ASO tych samych producentów taniej ale zapomnij że kupisz
    > np. nowy zderzak gdzieś po za ASO czy inne oryginalne elementy
    > plastikowe. Nie kupisz, a w ASO kupisz nawet do auta sprzed 10 lat część
    > identyczną z tą którą miałeś. A plastikowe osłony raczej się nie
    > zużywają i nie korodują więc te uszkodzone przed uszkodzeniem były w
    > identycznym stanie jak nowe, żeby było śmieszniej to często używki
    > kosztuja drożej jak te same części w ASO.

    No i super. ASO nie jest wyznacznikiem cen części.

  • 72. Data: 2011-08-11 12:47:54
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 10:48, AZ pisze:

    > No a Filipek poleca mi zakup ramy poza ASO :-)

    To miło, że tak o mnie piszesz. Ale wolałbym abyś nie używał zdrobnień w
    moim imieniu, chyba że jesteś kimś o innej orientacji, to wybaczam.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2011-08-11 12:52:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-11, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > To miło, że tak o mnie piszesz. Ale wolałbym abyś nie używał zdrobnień w
    > moim imieniu, chyba że jesteś kimś o innej orientacji, to wybaczam.

    Sorry ale zawsze mi sie wydawalo ze masz wpisane "Filipek K", ot taka
    natura ludzkiego mozgu ze czyta poczatek i koniec.

    Wracajac do tematu, jak myslisz gdzie szukac ramy jak nie w ASO?

    --
    Artur

  • 74. Data: 2011-08-11 13:09:44
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Filip KK w <news:j20bia$ed6$1@news.task.gda.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    wane_przez_Rzecznika_Ubezpieczonych_do_Sadu_Najwyzsz
    ego.pdf>
    > Ale nie napisałeś mi definicji.

    Patrz podkreślone.

    > Mam nadzieję, że rozumiesz co w powyższym dokumencie zostało
    > napisane.

    Między innymi to:
    "Przyjmuje się, że nieopłacalność naprawy, będąca przesłanką wystąpienia
    tzw. szkody całkowitej, ma miejsce wówczas, gdy jej koszt przekracza wartość
    pojazdu sprzed wypadku

    > Więc jak już rozumiesz powyższe, podane przez Ciebie ceny mają
    > się nijak.

    Ja żadnych cen nie podawałem

    Widać, że nie czytałeś linkowanego uzasadnienia, więc tym bardziej nie masz
    czego rozumieć.

    --
    Tomasz Nycz

  • 75. Data: 2011-08-11 13:14:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 02:02, AZ pisze:

    > Wyplacilo mi za malo.

    Przykro mi.

    > TU gowno powinno obchodzic co chce zrobic. Oni maja mi naprawic pojazd
    > jezeli wybralem taka opcje albo wyplacic rekompensate w gotowce i za nia
    > moge sobie pojechac na wakacje.

    TU nie obchodzi co z tym zrobisz.
    Ale uniemożliwia Ci oszukanie.

    > Co rozumiesz przez zarobic? Przykladowo mialem pojazd warty 15000, mam
    > warty 7000 i wyplacone odszkodowanie w gotowce. Gdzie tu zarobilem?

    Jeszcze raz napisz o co Ci chodzi.

    > Rozumiem. Tajemnice firmowe.

    Nie.

    > A gdzie ja napisalem ze produkuje? Napisalem, ze w moim przypadku ASO to
    > jedyne zrodlo, czego nie zrozumiales?

    To Ty nie zrozumiałeś, ASO nie produkuje części, więc jak może być
    jedynym źródłem?

    > Dziwny masz tok rozumowania :-) Przeciez ja ta czesc moge dostac bez
    > problemu, ale nie w cenie jaka wymyslilo sobie TU.

    Pisałeś, że nigdzie nie możesz dostać, tylko w ASO.

    > Kupilem bo chcialem,
    > pech chcial ze TU cywilnie odpowiada za szkode i ich psim obowiazkiem
    > jest mi wyplacic odszkodowanie.

    I wyceniają i wypłacają.

    > No to jak widac do dupy lekko ten system jest bo ceny nijak maja sie do
    > rzeczywistosci.

    Mają się bardzo dobrze.

    > No... mozna pobrac z bazy ktora zawiera wymyslone ceny.

    Baza nie ma wymyślonych cen.

    > To ze stoimy po roznej stronie barykady.

    Stoimy po tej samej stronie.

    > Interesem TU jest zainkasowac
    > jak najwiecej a wyplacic jak najmniej, to logiczne. Skoro jestes
    > powiazany z TU to logiczne tez jest ze bronisz interesow TU.

    Nikogo nie bronię.

    > Przez kogo przyjete? Przez kogo unormowane?

    Ogólnie przyjęte, unormowane. Tak, że w razie sprawy sądowej TU nie
    oczerni się, że zaproponowali nierealne świadczenie.

    > Ja mowie o moim przypadku. Rame moge dostac tylko w ASO bo ASO sprowadza
    > od producenta. Myslisz ze producent bawi sie w detal? Do Japonii mam
    > pojechac po ta rame czy jak? Jak dla mnie moga byc zamienniki byle ceny
    > byly realne i mozna bylo dostac to w cenach od TU.

    Jeżeli nie da się dostać poza ASO, to jest to Twój problem. TU nie może
    Ci wypłacić pieniędzy NA NOWĄ część, skoro miałeś starą część. Nie
    rozumiem dlaczego tego nie rozumiesz. To, że nie możesz teraz dostać
    nigdzie indziej jak poza ASO, to nikogo nie interesuje.

    > Szkoda calkowita wystepuje w momencie gdy naprawa pojazdu jest
    > niemozliwa (w moim przypadku jest mozliwa) albo przekracza wartosc
    > rynkowa pojazdu.

    Bzdura.

    > Do reki ich nie bralem, przyszly na konto zanim dotarla decyzja, na nic
    > sie nie zgadzalem ani ustnie, ani mailowo, ani pisemnie. Temat w TU moze
    > byc zamkniety, dla mnie nie jest i nie bedzie dopoki nie otrzymam
    > pelnego odszkodowania.

    Pisz odwołanie. Swoją drogą kiepska praktyka, co to za TU krzak?

    > A co jeszcze moze sie stac zeby byla szkoda calkowita?

    Cena musi osiągnąć pułap "nieopłacalności naprawy", jest to 70% wartości
    pojazdu.

    > Niestety TU mocno sie broni zeby mi o tym opowiedziec.

    Mocno się mogą bronić w sądzie, w życiu masz prawo do normalnego
    załatwienia sprawy, bez ataków.

    > Zabawny jestes... Nie bede odmawial wyplaty odszkodowania a odwolywal
    > sie od decyzji.

    To odwołuj się. Napisałeś odwołanie?

    > A gdzie ja tu mieszam je? Napisalem albo jedno albo drugie.

    Mieszasz, to wynika z Twoich wypowiedzi.

    > Przestan wypisywac takie bzdury. Gdyby tak bylo zamknal bym temat.

    Jeżeli nie możesz na tym zarobić, to musisz się od razu oburzać? Rozumiem.

    > Nigdzie tak nie napisalem. Likwidator to pani siedzaca w biurze ktora
    > mnie skutecznie chce zniechecic, rzeczoznawca to gostek z aparatem
    > ktorego do mnie posyla.

    Człowieku, zrozum! Pani z obsługi klienta wysyła likwidatora, nie
    rzeczoznawcę! TU może powołać biegłego rzeczoznawcę np. sądowego! Ciężko
    mi się z Tobą rozmawia, jak piszesz nie mając pojęcia o słowach, które
    używasz.

    pzdr

  • 76. Data: 2011-08-11 13:15:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 12:52, AZ pisze:

    > Sorry ale zawsze mi sie wydawalo ze masz wpisane "Filipek K", ot taka
    > natura ludzkiego mozgu ze czyta poczatek i koniec.

    Ok..

    > Wracajac do tematu, jak myslisz gdzie szukac ramy jak nie w ASO?

    Powiedz mi proszę co to za rama (od jakiego motoru i rocznik) i jej
    symbol. Może coś podpowiem.

    pzdr

  • 77. Data: 2011-08-11 13:19:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-08-11 09:54, BaX pisze:

> [...]
    > pasta polerska. Więc tak mówiąc wprost ich wycena zrobiona przez ich
    > człowieka trafiła do kosza, a przy okazji rzeczoznawca który był u mnie
    > powiedział mi to i owo o metodach pracy, min o tym że musi wpisać
    > amortyzację bo inaczej nie przejdzie kosztorys ale wpisze wymiane
    > zderzaka i tego już nie mogą odrzucić. Ale to był ten normalny
    > rzeczoznawca, a nie złodziej z TU. No i na koniec dodał, że dobrze się
    > odwołać bo potrącenia które on wpisuje w kosztorys są bo muszą być ale
    > dużo albo całość można odzyskać. I tak też się stało w moim przypadku.

    Czyli jesteś zadowolony. Cieszę się bardzo.

    > Nie, mnie to nie interesuje, ja mam dostać na tyle kasy żeby bez
    > problemu kupić odpowiadajacą jakościowo część tej którą miałem. Więc na
    > wstępie odpadają wszelkie gówniane chinskie zamienniki, pozostają
    > jedynie równorzędne częsci oryginalne kupowane po za ASO. O używkach
    > zapomnij bo chyba nie sugerujesz że mam sobie wstawić w auto używany
    > amortyzator lub tarcze.

    Nie, jeśli chcesz nowe części, musisz się liczyć z tym, że dopłacisz.

    Problem jest, jak TU ma wypłacić za JEDEN reflektor.

    > LOL, nie bo na moim aucie żadne blachy nie mają uszkodzeń ani rys.

    Sam przyznałeś, podczas demontażu/składowania można uszkodzić część.

    :)

  • 78. Data: 2011-08-11 13:19:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Lemforder nie jest montowany w pierwszym montażu. Zadzwoń do serwisu, to
    > się przekonasz, jeśli ktoś kompetentny Ci odpowie.

    Być może obecnie w Fx nie jest ale np. w E46 tak właśnie było.

    > No i super. ASO nie jest wyznacznikiem cen części.

    Ale co super, że ASO ma taniej niż handlarze używki z rozbiórek?
    Bo ja się ciesze. :)

  • 79. Data: 2011-08-11 13:31:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-11, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > TU nie obchodzi co z tym zrobisz.
    > Ale uniemożliwia Ci oszukanie.

    Ale jakie oszukanie? Skoro potrafia klepnac 12k z kosztorysu a w gotowce
    chca dac 4k to znaczy ze godza sie ze szkoda jest na 12k. Jezeli maja
    podejrzenie ze chce ich oszukac niech to zglosza do odpowiednich
    organow, oni nie sa od tego by stac na strazy prawa.

    > Jeszcze raz napisz o co Ci chodzi.

    Mam pojazd warty 15k, szkoda jest uszczerbkiem na moim majatku. Po
    szkodzie jest warty 7k czyli stracilem 8k i TU ma mi ta kase wyplacic.
    Gdzie tu zarobilem skoro mam uszkodzony pojazd? A jak naprawie
    sznurkiem, tasma i sprayem za 200 PLN to tez nic nie zarobilem bo mam
    samochod naprawiony sznurkiem, tasma i sprayem wiec mniej warty niz
    przed szkoda.

    > To Ty nie zrozumiałeś, ASO nie produkuje części, więc jak może być
    > jedynym źródłem?

    Bo np. tylko ASO jest importerem?

    > Pisałeś, że nigdzie nie możesz dostać, tylko w ASO.

    No moge dostac bez problemu ale tylko w ASO wiec gdzie widzisz problem?
    To ze TU nie lubi akceptowac cen ASO to nie moj problem.

    > I wyceniają i wypłacają.

    Ochlapy.

    > Mają się bardzo dobrze.

    To wytlumacz mi czemu ceny czesci z wyceny TU sa mniej niz 1/4 cen
    rynkowych? Ba, nawet uzywek w tych cenach dostac nie mozna...

    > Baza nie ma wymyślonych cen.

    To czemu te ceny nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia?

    > Stoimy po tej samej stronie.

    Nie wydaje mi sie.

    > Ogólnie przyjęte, unormowane. Tak, że w razie sprawy sądowej TU nie
    > oczerni się, że zaproponowali nierealne świadczenie.

    Gdyby tak bylo to poszkodowani nie wygrali by zadnej sprawy w sadzie a
    instytucja Rzecznika Ubezpieczonych byla by niepotrzebna.

> [...]
    > rozumiem dlaczego tego nie rozumiesz. To, że nie możesz teraz dostać
    > nigdzie indziej jak poza ASO, to nikogo nie interesuje.

    No mnie tez nie interesuje, skoro oferuja takie ceny jakie oferuja to
    niech podadza ich zrodlo. To ze moga zapewnic tylko czesc nowa to nie
    jest moj problem. Gdyby nie bylo szkody mialbym stara i bym jezdzil.
    Maja doprowadzic pojazd do stanu z przed szkody, mnie nie obchodzi jak
    oni to zrobia.

    > Bzdura.

    Doprawdy? To gdzie tu jest blad?

    > Pisz odwołanie. Swoją drogą kiepska praktyka, co to za TU krzak?

    Wlasnie to czynie. TU to Warta.

    > Cena musi osiągnąć pułap "nieopłacalności naprawy", jest to 70% wartości
    > pojazdu.

    A to 70% to pewnie z kosmosu tak samo jak ceny. 70% to sobie moga robic
    przy AC.

    > Mocno się mogą bronić w sądzie, w życiu masz prawo do normalnego
    > załatwienia sprawy, bez ataków.

    Kulturalne prosby o szczegolowa kalkulacje z cenami nie przynosza efektu
    wiec pewnie skonczy sie na sadzie.

    > To odwołuj się. Napisałeś odwołanie?

    Jest w trakcie.

    > Mieszasz, to wynika z Twoich wypowiedzi.

    Nie. Ja rozumiem kto to jest likwidator a kto rzeczoznawca.

    > Jeżeli nie możesz na tym zarobić, to musisz się od razu oburzać? Rozumiem.

    Ale ja nie chce na tym zarabiac. Ja chce miec motocykl taki jak mialem
    przed szkoda, wolalbym gdyby calej sytuacji nie bylo, mniej stresu i
    straconego czasu. Czemu za zarobek np. uznajesz to ze ktos wzial kase i
    jezdzi rozbitym? Nic nie zarobil.

> [...]
    > rzeczoznawcę! TU może powołać biegłego rzeczoznawcę np. sądowego! Ciężko
    > mi się z Tobą rozmawia, jak piszesz nie mając pojęcia o słowach, które

    Nie, pani z ktora sie kontaktuje ma napisane likwidator, pana ktorego
    przyslala nazywa sie rzeczoznawca. Przynajmniej u nich.

    --
    Artur

  • 80. Data: 2011-08-11 13:34:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-11, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Powiedz mi proszę co to za rama (od jakiego motoru i rocznik) i jej
    > symbol. Może coś podpowiem.

    Kawasaki ZZR 1200 '03 nr. czesci producenta: 32160-1780-458

    --
    Artur