  • 41. Data: 2012-06-13 02:01:05
    Temat: Re: Odzyskiwanie danych
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Santana" napisał:

    > Wskaż w cytacie epitet bo pomyślę że jesteś idiotą :)

    "ignorancie". To nie epitet? Ja nie nyślę, że jesteś idiotą. Ja to wiem. I
    to jest epitet.

    Remek

  • 42. Data: 2012-06-13 02:42:20
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > "ignorancie". To nie epitet? Ja nie nyślę, że jesteś idiotą. Ja to wiem. I
    > to jest epitet.

    Czyli jesteś idiotą. Zresztą to żadne zaskoczenie :)
    P.S. Ciesz się że nie mam cie w zasięgu ręki, bezczelna mendo*

    *Tak, menda to jest epitet :)

  • 43. Data: 2012-06-13 13:57:40
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Michal Kawecki" napisał:

    > Odtwarza ją w pamięci RAM ...

    Z pierwszego Twojego posta zrozumiałem, że odtwarza tablice partycji
    właściwego dysku i już miałem nadzieję na wskazanie wersji która to potrafi.
    :)

    > Jeśli taka partycja okaże się czytelna, to znaczy, że
    > odtworzony rekord jest prawidłowy; zatem można go podejrzeć (we
    > właściwościach partycji) i następnie użyć do odbudowania "prawdziwej"
    > tablicy partycji na hdd.

    Nie mam wątpliwośći, że Ty to potrafisz, ale "zwykły" śmiertelnik podanych
    rekordów/sektorów nie da rady przeliczyć na dane nadające się do zapisu w
    MBR. Próbowałem drążyc temat, ale bezskutecznie.

    Remek

  • 44. Data: 2012-06-13 15:24:36
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Santana" napisał:

    > Czyli jesteś idiotą. Zresztą to żadne zaskoczenie :)
    > P.S. Ciesz się że nie mam cie w zasięgu ręki, bezczelna mendo*

    Zabolało? Przecież nie widziałeś epitetu. Wybiórcze poznanie? Jak kopią
    innych to dobrze, a jak mnie to niedobrze? Czyja to moralność? Zwróć uwagę,
    że użyłem wyłącznie Twoich sformułowań.

    Remek

  • 45. Data: 2012-06-14 06:42:15
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Remek" napisał:

    > "zwykły" śmiertelnik podanych rekordów/sektorów nie da rady przeliczyć na
    > dane nadające się do zapisu w MBR.

    Spróbowałem porównać dane wskazywane przez różne programy:

    Końcowy sektor pierwszej partycji:

    Z Find&Mount 10249463

    Z Hexedytora 10249470

    Z DMDE 10249469

    Wydaje się, że różnice niewielkie, ale jednak są.

    Remek

  • 46. Data: 2012-06-14 16:12:59
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" napisał:

    > Wszystko czego próbowałem, działa na istniejącej partycji.
    > Zanim zacznę eksperymenty z czymś co "jedzie po metalu", ośmielam się
    > zapytać czym takie rzeczy odzyskujecie Wy?

    Daj zrzut MBRa i zrzuty z DMDE a obliczę Ci tablice partycji.

    Remek

  • 47. Data: 2012-06-15 14:40:20
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2012-06-09 12:55, Leon Mazurek (inny) pisze:

> [...]
    > Zanim zacznę eksperymenty z czymś co "jedzie po metalu", ośmielam się
    > zapytać czym takie rzeczy odzyskujecie Wy?

    Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Dzięki Wam mam listę pomocnych programów.
    Użyłem EASEUS Partition Recovery i poszło łatwiej niż się spodziewałem.
    Partycje są już widoczne i czytelne.

    Pozdrawiam All
    Leo

  • 48. Data: 2012-06-16 16:35:35
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" napisał:

    > Użyłem EASEUS Partition Recovery i poszło łatwiej niż się spodziewałem.
    > Partycje są już widoczne i czytelne.

    Wypadało by napisac coś więcej. Co było uszkodzone i naprawione. Ludzie na
    grupach szukają metod/sposobów na swoje kłopoty, a nie wynurzeń typu "udało
    się". To zmora news. Rzuca się w eter - ależ to bardzo proste, możersz to
    zrobić czymkolwiek. I następnie milczenie. Komu/czemu to słuzy i pomaga?

    Remek

  • 49. Data: 2012-06-16 23:44:05
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com>

    W dniu 2012-06-16 16:35, Remek pisze:

> [...]
    > zrobić czymkolwiek. I następnie milczenie. Komu/czemu to słuzy i pomaga?

    O kurcze - nie pamiętam dokładnie. Pierwszy raz używałem tego programu.
    Leciałem wizardem, wybrałem dysk i (chyba) przeszukiwanie całości i na
    którymś etapie napisał, że przywrócono tablicę partycji czy jakoś tak. I
    tyle.
    Jestem świadom tego, że miałem fuksa, ale nie oczekuj wykładu na ten
    temat, bo jestem za krótki w te klocki.
    Pewnie Michał Kawecki powie Ci więcej na temat tego co zrobiłem, niż ja
    sam ;-)

    Pozdrawiam
    Leo.

  • 50. Data: 2012-06-17 00:41:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2012 15:24, Remek pisze:

    > Zabolało? Przecież nie widziałeś epitetu. Wybiórcze poznanie? Jak kopią
    > innych to dobrze, a jak mnie to niedobrze? Czyja to moralność? Zwróć uwagę,
    > że użyłem wyłącznie Twoich sformułowań.

    Remuś, zamknij się wreszcie.