    From: "Luke " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oferta MIX/Abo - poszukuje
    Date: Fri, 5 Jun 2009 10:16:55 +0000 (UTC)

    > Poszukuje oferty w którejś z sieci (preferuję Orange i Erę z uwagi na
    > posiadane już aktywacje) o następujących parametrach:
    (...)
    > Proszę o sugestie, która oferta będzie dla mnie najkorzystniejsza :)

    Doładowując konto Play Fresh za 5zł przedłużasz jego ważność na rok. Takie
    doładowanie wystarczy na wysłanie 55 esemesów (pomijając darmowe przez
    pierwsze kilka dni). Przy założeniu, że miesięcznie wysyłane będzie 10
    wiadomości, realny koszt utrzymania numeru wyniesie mniej więcej 10zł na rok,
    czyli dużo mniej niż akceptowane przez Ciebie maksimum (10-15zł na miesiąc).

    --
    Luke