eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie › Re: Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie
    From: "Luke " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie
    Date: Thu, 30 Apr 2009 13:01:35 +0000 (UTC)

    Jestem w podobnej sytuacji co Ty. Umowa kończy mi się za dwa miesiące, jednak
    operator (Era) nie jest w stanie zaproponować mi korzystnego pakietu
    transmisji danych, który ze względu na multimedialny telefon jaki posiadam,
    jest mi potrzebny. Zanim Play wprowadził nową ofertę, byłem przekonany, że
    przejdę do Simplusa oferującego pakiety z taryfikacją co 1B. Niskie ceny
    połączeń mimo wszystko są dla mnie ważniejsze, więc na chwilę obecną planuję
    przeniesienie numeru do Play by przeczekać operatorów i poczekać na
    "rewolucję" w cenach i/lub taryfikacji transmisji danych na kartę SIM. Gdy
    taka zmiana nastąpi, zwiążę się cyrografem z operatorem który przejrzy na
    oczy i zda sobie sprawę z potrzeby konsumentów.

    --
    Luke