  • 1. Data: 2009-04-30 11:52:27
    Temat: Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie
    Od: Solos <m...@g...com>

    Witam,

    mam mozliwosc podpisania aneksu z Era. Czy jest na grupie moze ktos,
    kto sledzi na biezaco terminy pojawiania sie nowych promocji w Erze?
    Chodzi mi o to, czy podpisywac aneks juz teraz czy moze w ciagu 2
    tygodni powinno pojawic sie cos nowego. Rozumiem, ze nikt nie wie na
    pewno, ale jakie sa Wasze przypuszczenia na podstawie obserwacji z
    przeszlosci.

    Powiem szczerze, ze obecna oferta utrzymaniowa mi odpowiada z jednym,
    malym wyjatkiem. Chcialbym wziac blueconnect w telefonie 500MB i
    liczenie paczek po 100kB jest dla mnie jakims nieporozumieniem. Ktos
    wie czy w najblizszej przyszlosci ma sie to taktowanie zmienic na
    korzystniejsze? Swoja droga dziwne, ze nasz regulator jeszcze sie tym
    nie zajal :/ Naliczanie powinno byc co 1kB, tak samo jak naliczanie
    rozmow jest sekundowe.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2009-04-30 12:40:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Solos" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > korzystniejsze? Swoja droga dziwne, ze nasz regulator jeszcze sie tym
    > nie zajal :/ Naliczanie powinno byc co 1kB, tak samo jak naliczanie

    Nie brac. Wziac jakis prepaid.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-04-30 12:51:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "wiatrak" napisał:

    > Nie brac. Wziac jakis prepaid.

    Tak tak, tak tak... ;->

    JoteR

  • 4. Data: 2009-04-30 13:01:35
    Od: "Luke " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jestem w podobnej sytuacji co Ty. Umowa kończy mi się za dwa miesiące, jednak
    operator (Era) nie jest w stanie zaproponować mi korzystnego pakietu
    transmisji danych, który ze względu na multimedialny telefon jaki posiadam,
    jest mi potrzebny. Zanim Play wprowadził nową ofertę, byłem przekonany, że
    przejdę do Simplusa oferującego pakiety z taryfikacją co 1B. Niskie ceny
    połączeń mimo wszystko są dla mnie ważniejsze, więc na chwilę obecną planuję
    przeniesienie numeru do Play by przeczekać operatorów i poczekać na
    "rewolucję" w cenach i/lub taryfikacji transmisji danych na kartę SIM. Gdy
    taka zmiana nastąpi, zwiążę się cyrografem z operatorem który przejrzy na
    oczy i zda sobie sprawę z potrzeby konsumentów.

    --
    Luke

  • 5. Data: 2009-05-01 07:59:54
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Solos" <m...@g...com>

> [...]
    > korzystniejsze? Swoja droga dziwne, ze nasz regulator jeszcze sie tym
    > nie zajal :/ Naliczanie powinno byc co 1kB, tak samo jak naliczanie

    Dlaczego co 1kB a nie np 1B ? Albo ... pól

    --
    PS. nudzi mi sie

  • 6. Data: 2009-05-02 18:13:17
    Od: Solos <m...@g...com>

    > Dlaczego co 1kB a nie np 1B ? Albo ... pól

    Po co prowokujesz? Niech będzie - wyjaśnię. Z tego samego powodu, dla
    którego w rozmowach naliczanie jest co 1s, a nie co pół sekundy. Jest
    pewna umowna jednostka minimalna. Dla czasu jest to sekunda, dla
    danych komputerowych przyjęło się 1kB.

  • 7. Data: 2009-05-03 07:29:40
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Solos" <m...@g...com>

> [...]

    którego w rozmowach naliczanie jest co 1s, a nie co pół sekundy. Jest
    pewna umowna jednostka minimalna. Dla czasu jest to sekunda, dla

    Kilobajt nie jest jednostką minimalną. Jest nią BAJT. Więc się pytam czemu zakładasz
    taryfikowanie co kilobajt jak wysyłasz pojedyncze bajty ?

    --
    PS. nudzi mi się

  • 8. Data: 2009-05-03 08:56:20
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Kilobajt nie jest jednostką minimalną. Jest nią BAJT. Więc się pytam czemu
    zakładasz taryfikowanie co kilobajt jak wysyłasz pojedyncze bajty ?

    > --
    > PS. nudzi mi się
    Bit raczej :) Bajt to 8 bitów.

    Nowiem, wiem - czepiam się.

  • 9. Data: 2009-05-03 09:16:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    mmartyn pisze:
    zakładasz taryfikowanie co kilobajt jak wysyłasz pojedyncze bajty ?

    > Bit raczej :) Bajt to 8 bitów.
    >
    > Nowiem, wiem - czepiam się.

    Nie czepiasz sie tylko nie masz racji ;-)

    Bajt to nie musi byc 8 bitow.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajt_(informatyka)

    Stad lepiej poslugiwac sie bajtem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2009-05-03 11:44:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    darnok pisze:

    > Nie czepiasz sie tylko nie masz racji ;-)

    Podpieranie się wikipedią jako jedyną wyrocznią, jest co najmniej ryzykowne.

    > Bajt to nie musi byc 8 bitow.

    Kiedyś, z pół wieku temu, to mogła być prawda...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajt_(informatyka)

    ... ale poza wiki, reszta źródeł jednoznacznie definiuje bajt jako 8 bitów.

    > Stad lepiej poslugiwac sie bajtem.

    Dlaczego lepiej?
    Jeśli ja używam komputera o słowach 32-bitowych, to jak mnie ma
    taryfikować operator?
    Skąd ma wiedzieć, że u mnie bajt to 32 bity???

    Mogę go podać do sądu?

    --
    Pete