  • Data: 2019-09-13 12:49:02
    Temat: Re: Ogniwa alkaliczne jako serce UPS-a
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 13/09/2019 11:34, Dawid Rutkowski wrote:

    > To mi przypomina historię usłyszaną od kolegi - w jego technikum była praca
    dyplomowa pt. "Zasilacz o zerowym współczynniku tętnień" - i na obronie zasilacz był
    pokazany, pomierzony - rzeczywiście napięcie równiutkie - a potem odstawiony do
    lamusa.
    > Jakiś czas później ktoś robił pracę, do której potrzebował rzeczywiście stabilnego
    napięcia - i jakiś nauczyciel sobie przypomniał to tamtym zasilaczu. Wyciągnęli go z
    lamusa, podłączyli, mierzą - niestety 0V.
    > "Szkoda, zepsuł się - ale zajrzyjmy do środka, może naprawimy".
    > Co znaleźli w środku?

    Jeśli zasilacz spełniał wszystkie założenia projektowe to nie widze w
    tym żadnego problemu :-)

    c.