  • Data: 2018-11-13 08:16:42
    Temat: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    Od: AK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-12 20:51, g...@g...com wrote:
    > Teraz okoliczności są zupełnie inne. Poza garstką niedobitków
    > pies z kulawą nogą tu nie zagląda.

    Wlasnie dlatego, ze nie pilnuje sie zasad usenetu (posty zgodne z
    tematyka grupy to _podstawowa zasada_, brak tolerancji dla chamow
    w rodzaju fira to druga - niestety moderowanie szlag trafil bo
    Szanowna Facebookowo-Liberalna Mlodziez chciala "wolnosc slowa".
    No to ma "liberalny" chlew/smietnik.

    PS: Co do traktowania chamow, to polecam Ci nieco zmodyfikowana
    chrzescijanska zasade: Gdy ktos kaze/zmusza mnie, bym nadstawil
    policzek to wale go w jego lewy i poprawiam w drugi.
    Nic innego (kultura, spolegliwosc itp) na chamow zwyczajnie nie
    dziala.

    PS: Dlaczego StackOverflow dziala? Bo tam jednak pewna odmiana
    moderowania jest.

    AK