    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Open relaye" o2 - jak długo jeszcze trzeba to znosić?
    Date: Thu, 9 Feb 2006 01:04:28 +0100

    Osoba podpisana jako Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> w
    artykule <news:dsdtea$ldc$1@news.onet.pl> pisze:

    > A takie rzeczy jak to, co dotarło do mojego znajomego (zresztą niestety
    > z wstawionym przez wirus moim adresem - musiał zostać pobrany przez
    > Bagle'a z zainfekowanego komputera kogoś z moich znajomych):

    [...]
    > Jak widać, nagłówki zostały kompletnie sfałszowane.

    Czyżby? Ten powyżej też?

    > Mail z "gmail.com" w
    > polu "from:" nie powinien przejść przez ten serwer, gdyby był dobrze
    > zabezpieczony.

    Może ja jestem ślepy, ale tam wyraźnie jest napisane, że maila dostarczono
    do odbiorcy *na* serwerze o2, a nie - że przekazano do odbiorcy gdzieś dalej
    *przez* serwer o2. Gdzie tu widzisz open relay? Znowu się będziesz tłumaczył
    poźną porą?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)