  • 1. Data: 2015-12-17 21:19:09
    Temat: Re: Opona Navigator
    Od: k...@g...com

    Dwa razy mi pękła z boku, całe szczęście że na mieście gdzie prędkość nie była
    powalająca. Jak Wam życie miłe kupcie coś lepszego.

  • 2. Data: 2015-12-18 12:37:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Dwa razy mi pękła z boku, całe szczęście że na mieście gdzie prędkość
    >nie była powalająca. Jak Wam życie miłe kupcie coś lepszego.

    No coz, zdazyc sie moze, ale ja ich mam dwa komplety i zadna nie
    pekla.

    Pytanie - zdarza im sie bubla wypuscic, maja duzo bubli, czy ...
    powinienes sie sasiadom przyjrzec ?

    Bo jestes chyba pierwszym ktory narzeka i od razu na dwie ... no ale
    felerna seria tez mogla sie zdarzyc.

    J.

  • 3. Data: 2015-12-18 18:56:27
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-17 o 21:19, k...@g...com pisze:
    > Dwa razy mi pękła z boku, całe szczęście że na mieście gdzie prędkość nie była
    powalająca. Jak Wam życie miłe kupcie coś lepszego.

    Ja tam Dębicy do końca swoich żywot nie kupię, nawet oponek do
    resoraków, po "wrażeniach" jakie zaserwowała mi Passio.

    Chciało by się kupować Polskie, wspierać gospodarkę, ale za cholerę
    firmy w tym nie pomagają. I to nie jedne. Kupiliśmy 3 odkurzacze Zelmer
    Syriusz... wszystkie padły zaraz po gwarancji na to samo - uszkodzenie
    zwijacza kabla, bo luźno pierścienie zbierające po montowali. Czytając
    opinie niektórzy mieli szczęście i padało im na gwarancji.. po kilka razy...

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-12-18 19:09:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwijacza kabla, bo luźno pierścienie zbierające po montowali. Czytając
    > opinie niektórzy mieli szczęście i padało im na gwarancji.. po kilka

    Tia, wspierać polskie firmy:
    Dębica - Goodyear
    Zelmer - Bosch

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2015-12-18 19:10:40
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 18.12.2015 o 19:09, yabba pisze:
    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tia, wspierać polskie firmy:
    > Dębica - Goodyear
    > Zelmer - Bosch

    Hłehłe, tak jest i mało tego taki Bosch to już od typowej "chińszczyzny"
    wiele się nie różni. Zawsze można żyć legendą :)

  • 6. Data: 2015-12-19 11:03:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-12-18 o 18:56, Irokez pisze:
> [...]
    > opinie niektórzy mieli szczęście i padało im na gwarancji.. po kilka razy...
    Z moich dotychczasowych doświadczeń wynika, że jednak nie jest to
    jeszcze wielki problem, zwłaszcza, że "markowa" chińszczyzna też pada.
    Za to taki "polski" zwijak (przynajmniej do niedawna) można było sobie
    dokupić jako część zamienną, najczęściej za rozsądne pieniądze. Dostęp
    do części "markowych" jest za to w przedziwny sposób reglamentowany.
    Przykładowo: pęknie Ci uszczelka w drzwiach lodówki Whirlrpool, to bez
    dwóch stówek za kawałek gumy nawet nie zaczynaj szukania. Moduł
    elektroniki do pralki, czy zmywarki? Zapomnij - dołożysz stówę i kupisz
    nowy "mebel".

    Maciek