  • 11. Data: 2011-09-25 19:39:33
    Temat: Re: Opony zimowe: Dębica Frigo 2 vs Kormoran Snowpro
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 19:01, Heinzkalter pisze:

    > Nie mam powodu zeby Ci nie wierzyć. Niemniej jednak poglądy ktore tu
    > glosisz są (lub przynajmniej wydaja sie byc) na poziomie porad z tego
    > pisma. W dalszym ciagu nie wiem, czym ta beznadziejność się objawia.
    > Otóż w warunkach drogowych przecietny uzytkownik moim zdaniem nie jest w
    > stanie miarodajnie porownać dwoch podobnych opon. Jest zbyt wiele
    > subiektywnych czynnikow, które sprawiają że nie ma miarodajności z
    > poziomu użytkownika.

    Czy to znaczy, że nie ma sensu, żebym leciał do sklepu wymienić te
    Yokohamy? Bieżnik mają gruby, stan dobry, a ich cena sugeruje, że nie
    powinny być złe.

  • 12. Data: 2011-09-25 19:52:17
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message

    > Czy to znaczy, że nie ma sensu, żebym leciał do sklepu wymienić te
    > Yokohamy? Bieżnik mają gruby, stan dobry, a ich cena sugeruje, że nie
    > powinny być złe.

    Ja bym napewno nie leciał do sklepu, ale jestem akurat najgorszym snem
    producentow opon zimowych - bo calkowicie podważam zasadność stosowania
    tychże.
    Każdy Polak ma polski organizm i je i pije to co polskie. Polską wódkę i
    polską kiełbasę. Jak się napije kolorowego alkoholu zagranicznego to rzyga a
    polskie w każdych ilościach. (Nikoś tak mowił) Polskie opony są
    przystosowane do polskich warunków - na breję, błoto - syf drogowy jaki
    panuje u nas. Takie jest moje zdanie ;-)

  • 13. Data: 2011-09-25 22:00:43
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Heinzkalter wrote:

> [...]
    > mowił) Polskie opony są przystosowane do polskich warunków - na
    > breję, błoto - syf drogowy jaki panuje u nas. Takie jest moje zdanie

    Bieżnik Dębicy Frigo 2 odpowiada Goodyear Ultra Grip 5
    A o UG5 zle nie pisza.

    Tmek

  • 14. Data: 2011-09-25 22:16:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tmek

    > Bieżnik Dębicy Frigo 2 odpowiada Goodyear Ultra Grip 5 A o UG5 zle nie
    > pisza.

    Nalewki z bieżnikiem jakimś tam też da się kupić. Wygląd bieżnika to nie
    wszystko.