  • 11. Data: 2015-11-03 14:51:58
    Temat: Re: Orange Free
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 14:47, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Skąd to wnosisz?

    Stąd:

    22 Października 2015 16:05

    Sieć Orange udostępniła użytkownikom Orange Free znane z innych ofert na
    kartę pakiety nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci.

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-i-sms-y-w-orange-free-na-karte,2,3,34655.html

    > A jak Ty interpretujesz zapis:
    >

    > "Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach w Orange na kartę"

    W Orange Free na Kartę do każdego doładowania przyznawany jest pakiet
    danych (środki na koncie zostają), zgodnie z poniższą tabelą:

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-i-sms-y-w-orange-free-na-karte,2,3,34655.html

    Więc moje zapytanie jest po co dwie taryfy za 30zł i za 35zł z pakietem
    2GB skoro i tak za to że doładowałem konto 30zł mam pakiet 6GB.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2015-11-03 15:27:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Stąd:
    >
    > 22 Października 2015 16:05
    >
    > Sieć Orange udostępniła użytkownikom Orange Free znane z innych ofert na
    > kartę pakiety nielimitowanych rozmów i SMS-ów do wszystkich sieci.

    Fajowo - dzięki.

    > W Orange Free na Kartę do każdego doładowania przyznawany jest pakiet
    > danych (środki na koncie zostają), zgodnie z poniższą tabelą:
    [..]
    > Więc moje zapytanie jest po co dwie taryfy za 30zł i za 35zł z pakietem
    > 2GB skoro i tak za to że doładowałem konto 30zł mam pakiet 6GB.

    Pytasz się po co są dwa pakiety, jeden tańszy który ma mniej internetu
    i drugi droższy który ma go więcej o 2GB? Zastanów się po co...
    W jednym z nich za 30zł dostajesz tylko rozmowy i SMSy, w drugim
    za dodatkowe 5zł dostajesz dodatkowe 2GB danych.

    Co tu widzisz trudnego i magicznego do zrozumienia??

  • 13. Data: 2015-11-03 15:33:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-03 o 15:27, Pszemol pisze:
    > "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Fajowo - dzięki.

    No problem.

> [...]
    > za dodatkowe 5zł dostajesz dodatkowe 2GB danych.
    >
    > Co tu widzisz trudnego i magicznego do zrozumienia??

    No właśnie nie wiem czy jak konto zostanie doładowane 30zł to
    automatycznie wpadnie w to pakiet 6GB z w/w tabelki. Jeśli wpada 6GB to
    nie ma sensu (dla mnie) brać oferty za 35zł z pakietem 2GB.

    Niby to tylko 5 zł ale czemu przepłacać :) poza tym inne sieci mają
    takie oferty albo taniej albo w tej samej cenie. Za 30zł w VM ma to samo
    z tym że nie są pobierane dane z np. z FB czy Messengera.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-11-03 15:41:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > No właśnie nie wiem czy jak konto zostanie doładowane 30zł to
    > automatycznie wpadnie w to pakiet 6GB z w/w tabelki.

    A co niby miałoby sprawić, że Orange Free przestanie się
    zachowywać tak jak Orange Free ma się z definicji zachowywać?

    Przecież każde doładowanie za 30zł daje ten internetowy bonus
    w tej taryfie. Po to się ją kupuje jeśli chce się internet.

    Niezależnie od tego co z tym 30zł potem zrobisz: wydzwonisz
    go płacąc XXgroszy za minutę, wytekstujesz płacąc XXgr za SMS
    czy też kupisz za nie jakiś pakiet. Bonus zostaje.

    > Jeśli wpada 6GB to nie ma sensu (dla mnie) brać oferty
    > za 35zł z pakietem 2GB.

    No dokładnie.
    Co nie znaczy że istnienie dwu różnych pakietów jest bez sensu.

  • 15. Data: 2015-11-03 15:46:07
    Od: Redi <s...@n...please>

    > No właśnie nie wiem czy jak konto zostanie doładowane 30zł to
    > automatycznie wpadnie w to pakiet 6GB z w/w tabelki. Jeśli wpada 6GB to
    > nie ma sensu (dla mnie) brać oferty za 35zł z pakietem 2GB.

    A ja się zastanawiam jak te promocje mają się do bonusowego internetu,
    którego to mam zgromadzone za doładowania prawie 30GB. Do tej pory za
    każde doładowanie od 25zł dostawałem bonusowo 6GB ważne tyle ile konto
    główne, czyli np. rok. Każde doładowanie powodowało kumulację bonusowego
    transferu. Nie chciałbym żeby po włączeniu no limit okres ważności konta
    skrócił mi się do 31dni bez możliwości powrócenia do konta ważnego rok.
    Niby w regulaminie usługi no limit nic o tym nie ma, ale kto wie,
    przecież to Orange...

    pozdr,
    Radek

  • 16. Data: 2015-11-03 15:48:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Redi" <s...@n...please> wrote in message

> [...]
    > Niby w regulaminie usługi no limit nic o tym nie ma, ale kto wie, przecież

    Pakiet ma ważność 31 dni, nie myl to z ważnością konta, którą w Orange Free
    możesz przedłużyć wysyłając SMSa o treści START pod numer... chyba 8002.

  • 17. Data: 2015-11-03 15:55:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Redi" <s...@n...please> wrote in message
    > jak te promocje mają się do bonusowego internetu, którego to mam
    > zgromadzone za doładowania prawie 30GB.

    Jeszcze jedna uwaga - w Twoim wypadku nie ma sensu
    kupować żadnego pakietu z internetem, bo piszą w regulaminie
    że najpierw zużywa się internet z bonusa, czyli te Twoje 30Gb
    musiałbyś najpierw zużyć aby zacząć wykorzystywać te dodatkowe
    2GB z pakietu za 35zł. Ponieważ pakiet za 35 ma tylko 31 dni życia
    to te dodatkowe 2GB zniknie Ci, prawdopodobnie niezużyte, po
    tych 31 dniach. Ma sens tylko gdy zużyjesz 32GB w ciągu 31 dni :-))