    From: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Ostatnie problemy z opentransit.net
    Date: Tue, 10 Oct 2006 18:30:09 +0200

    spit wrote:
    > Witam
    > Chcialem tylko zapytac czy ktos zauwazyl od 2-3 dni bardzo czeste spadki
    > predosci na tym wezle po 15.
    > Dla przykladu jak robie w tym czasie glupie pomiary na dsl.cz czy
    > speedtest.de (jakiekolwiek stronki do mierzenia do ktorych idzie sie przez
    > opentransit.de) to na dsl-ach jest wynik 100kbit.Ten sam pomiar na polskich
    > stronkach daje niecale 4Mbity.
    > Problemu wogole nie ma do 15 i poznym wieczorem.
    > Do tej pory takiego problemu nie mialem zdazaly sie spadki ,ale chwilowe i
    > nie do takiego stopnia.
> [...]
    dsl.cz ostatnio stal sie bardzo losowy chociaz calkiem nie dawno
    widzialem pana z tpsy ktory po zainstalowaniu dsla tpsy, puscil dsl.cz
    wyszlo mu 3,7Mb/s i powiedzial ze test wyszedl poprawnie i lacze dziala.
    Rece mi opadly.

    Ja zawsze sprawdzam na noc.gts.pl tam z tpsy na ogol leci mi 100% druga
    sprawa ze nie mam nic szybszego niz 2mb polpaki i dsle max 4 ;)

    --
    Mateusz Pronobis