  • 1. Data: 2006-10-10 15:59:08
    Temat: Ostatnie problemy z opentransit.net
    Od: "spit" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Chcialem tylko zapytac czy ktos zauwazyl od 2-3 dni bardzo czeste spadki
    predosci na tym wezle po 15.
    Dla przykladu jak robie w tym czasie glupie pomiary na dsl.cz czy
    speedtest.de (jakiekolwiek stronki do mierzenia do ktorych idzie sie przez
    opentransit.de) to na dsl-ach jest wynik 100kbit.Ten sam pomiar na polskich
    stronkach daje niecale 4Mbity.
    Problemu wogole nie ma do 15 i poznym wieczorem.
    Do tej pory takiego problemu nie mialem zdazaly sie spadki ,ale chwilowe i
    nie do takiego stopnia.
    Pani z infolini nie chciala przyjac zgloszenia choc stwierdzila ze
    faktycznie cos jest nie tak ale dostala informacje z polpaku ze to wina
    zagranicznego operatora(opentransit.net) a pozatym nie ma sie co dziwic ze
    jak o 15 ludzie wracaja z pracy to lacze(oczywiscie opentransit) sie zatyka.

    Nie zostaje mi nic innego jak zmienic lacza(na polpaki) albo operatora jesli
    awaria jest zmyslona,dlatego mam prosbe ,czy ktos moglby zrobic dluzszy
    (godz.15-22 przez 2 ,3 dni) .log pingow na np. www.dsl.cz i przeslac na
    maila albo udostepnic do przegladania,chodzi mi o lacze dsl(dla porownania z
    moim) ,polpaka, i innych operatorow zeby mozna bylo zrobic wykresy i
    porownac jak
    u danego providera "przytyka" open transit.

  • 2. Data: 2006-10-10 16:30:09
    Temat: Re: Ostatnie problemy z opentransit.net
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    spit wrote:
> [...]
    > porownac jak
    > u danego providera "przytyka" open transit.

    dsl.cz ostatnio stal sie bardzo losowy chociaz calkiem nie dawno
    widzialem pana z tpsy ktory po zainstalowaniu dsla tpsy, puscil dsl.cz
    wyszlo mu 3,7Mb/s i powiedzial ze test wyszedl poprawnie i lacze dziala.
    Rece mi opadly.

    Ja zawsze sprawdzam na noc.gts.pl tam z tpsy na ogol leci mi 100% druga
    sprawa ze nie mam nic szybszego niz 2mb polpaki i dsle max 4 ;)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 3. Data: 2006-10-10 19:15:16
    Od: Borg <b...@b...lan>

    "spit" <s...@W...gazeta.pl> wrote in

> [...]
    > Problemu wogole nie ma do 15 i poznym wieczorem.
    > Do tej pory takiego problemu nie mialem zdazaly sie spadki ,ale chwilowe

    http://www.benet.uu3.net/~borg/to-tpnet.txt

    To jeszcze nie sa najgorsze czasy...
    Czy masz jeszcze jakies pytania?

  • 4. Data: 2006-10-10 19:29:27
    Temat: [ot]Re: Ostatnie problemy z opentransit.net
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Borg wrote:
    > "spit" <s...@W...gazeta.pl> wrote in

    > http://www.benet.uu3.net/~borg/to-tpnet.txt
    >
    > To jeszcze nie sa najgorsze czasy...
    > Czy masz jeszcze jakies pytania?

    borg88 :))?

    --
    Mateusz Pronobis

  • 5. Data: 2006-10-10 21:07:41
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Borg <b...@b...lan> napisał(a):

    > http://www.benet.uu3.net/~borg/to-tpnet.txt
    >
    > To jeszcze nie sa najgorsze czasy...
    > Czy masz jeszcze jakies pytania?

    Teraz mam srenio 50ms cyrki dzieja sie od 15.00(srednia przez
    opentransit.net 300ms ) a koncza roznie ,jak wrocilem dzis o 20 bylo juz
    50ms ,dlatego prosilem o zwykle pingi(liniowy log) przez pare dni od 15 do x
    najlepiej z roznych laczy tpsa i miejscowosci zeby zrobic wykres i porownac
    jak to sie ma w roznych miejscowosciach i czy to nie jest centralnie
    przycinane i w jakich proporcjach.
    Ciekawy jestem jak polpaki reaguja w tym samym czasie bo z tego co widzialem
    na stronie gts poleconej przez przedmowce oni wogole na te adresy nie laca
    opentransitem.

  • 6. Data: 2006-10-10 21:42:39
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    spit napisał(a):
    > Dla przykladu jak robie w tym czasie glupie pomiary na dsl.cz czy
    > speedtest.de

    Odrobine offtopicujac, dsl.cz jest bardzo wiarygodnym testerem...
    http://upload4.postimage.org/899198/photo_hosting.ht
    ml

    --
    ,,,
    (o o)

  • 7. Data: 2006-10-10 22:39:37
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Piotr Suchowski wrote:

    > Odrobine offtopicujac, dsl.cz jest bardzo wiarygodnym testerem...
    > http://upload4.postimage.org/899198/photo_hosting.ht
    ml

    polpak 2Mb/s

    http://img134.imagevenue.com/img.php?image=20388_unt
    itled_122_469lo.JPG

    ;-)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 8. Data: 2006-10-10 22:45:12
    Od: Maksymilian Muller <p...@m...com>

    Mateusz Pronobis napisał(a):
    > http://img134.imagevenue.com/img.php?image=20388_unt
    itled_122_469lo.JPG

    Bardzo OT

    A defender z miskiem za adware to sie nie gryzie :-) ?
    No i te aktualizacje czekajace.....

    Max

  • 9. Data: 2006-10-11 08:06:31
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Maksymilian Muller wrote:
    itled_122_469lo.JPG

    > Bardzo OT
    >
    > A defender z miskiem za adware to sie nie gryzie :-) ?
    > No i te aktualizacje czekajace.....
    >
    > Max
    komp klienta :) nie zaplacil mi nikt za zabezpieczenie go :)
    Nie gryzie sie chyba:)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 10. Data: 2006-10-11 08:11:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    spit wrote:

> [...]
    > opentransit.de) to na dsl-ach jest wynik 100kbit.Ten sam pomiar na polskich

    osobiscie radzilbym pomiar bardziej miarodajnymi narzedziami typu
    wiarygodne zdalne sajty i wlasne "muniu".

    > jak o 15 ludzie wracaja z pracy to lacze(oczywiscie opentransit) sie zatyka.

    o 15? szczesciarze ;)
    a do 15 nikt nie pracuje i nie uzywa sieci? opentransit obsluguje
    tylko sieci z uzytkownikami domowymi?

    --

    obdukcja potwierdzila kormorany na calym ciele.