  • Data: 2017-06-03 09:38:56
    Temat: Re: Oszczędności
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, June 2, 2017 at 11:07:14 PM UTC+2, AK wrote:

    > Kurde... Nawet ostatni standard tego "wysokopoziomowego" C++
    > nie "przewidzial:" czegos takiego jak biblioteki dynamiczne/dzielone
    > (mimo ze istnieja juz >30 lat).
    > Skutek jest taki, ze nigdzie nie znajdziesz nie tylko unormowanego
    > manglingu nazw, ale tez zapewnienia "przrezroczystosci" m.in. kontenerow
    > standardowych (czyki STL). Bezpiecznie moga byc przekazywane
    > tylko typy proste i surowe pointery (lub pochodne tychze typow, czyli wlasciwie
    typu
    > rodem z C). Skutek jest taki ,ze kazdy kompilator dziala z STLem w tym obszarze po
> [...]

    Ok, przyznaję że opisujesz obszar z którym miałem zbyt małą styczność
    żeby wyrobić sobie zdanie. Warunek konieczny: szablon musi być
    identycznie skompilowany w bibliotece i w programie korzystającym z
    biblioteki, aby nie było problemów przy linkowaniu statycznym bądź
    dynamicznym. Musi też być standardowo wystawiony na zewnątrz. Czy są z
    tym aż takie problemy? Skoro piszesz że są, to wierzę na słowo.