  • Data: 2017-06-05 13:51:21
    Temat: Re: Oszczędności
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-05 o 13:47, AK pisze:

    > Nie. Nie wygeneruje. Bo nie musi . Bo standard C++ go nie zmusza.

    a co ma zmuszanie standardu, do tego, że wygeneruje? Standard nie
    zmuszał, by generował jakikolwiek kompilator biblioteki typu .library, a
    patrz, są takie, które to robią.

    > PS: ...i to ,ma byc nowoczesny jezyk programowania wysokiego poziomu? ;))

    nie wiem, czy ma być, czy nie, bo mnie to rybka, jak go nazwiesz. Ale
    jeśli generowanie dll-i obiektowych ma byc wyznacznikiem, to powiedz mi
    jak java sobie z tym radzi i co standard na to. Napisz mi jak te dll-e
    działają pod linuksem bez emulatora.

    --
    http://kaczus.cba.pl