  • Data: 2018-07-24 12:14:03
    Temat: Re: Oszustwo czy blad systemu?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2018 o 20:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Zagraniczny numer ? W Szwecji byles czy + lub 00 dopisales ?

    > Na billingu 24 osobne SMS ?
    > kierunkowy 46 u nas to jakies dziwne stacjonarne, czyzbys wyslal
    > glosowego SMS ... a 4 i 6 zrobily 24 sztuki ?
    >
    > 46 707 793 546
    >
    > hm ... 707 ... a moze to tylko normalny koszt SMS do Szwecji ?
    >
    > jeszcze jest wersja, ze to jakis kod serwisowy twojego telefonu, modne
    > byly takie cuda ... pewnie nadal sa.
    >
    > J.

    Abstrahując od tego konkretnego numeru (i sensu takiego przekrętu),
    zastanawiam się, czy nie dałoby się tak zakłócić sygnalizacji po stronie
    odbiorczej, żeby sieć uznała sms za doręczony (i policzyła opłatę), a
    telefon uznał próbę za nieudaną i ponawiał wysłanie...

    MJ
    PS. Co w ogóle telefony robią przy próbie wysłania sms na za długi numer?