  • 1. Data: 2009-04-14 21:26:45
    Temat: Oto custom... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-04-15 06:20:58
    Temat: Re: Oto custom... ;)
    Od: Lama <l...@l...cc>

    falco pisze:
    > http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet

    Hehe, niezłe. Od razu jak spojrzałem to pierwsza myśl - silnik i
    chłodnica aż się proszą, żeby zabudować je w kształcie trumny :)

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 3. Data: 2009-04-15 06:24:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    falco wydusił z siebie te słowy:

    > http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet

    no fajne .. ale ta chodnica to porażka względem całości.

    ps. gdzie on ma zbiornik ... w ramie?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-04-15 08:13:14
    Od: jass03 <test19@_NOSPAM_bajkowa-akademia.pl>

    falconapisal

    > http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet

    Szkoda że już zdjęcia nie ma :/

    jaSS

  • 5. Data: 2009-04-15 08:34:51
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 15 Kwi, 08:24, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > falco wydusił z siebie te słowy:

    > no fajne .. ale ta chodnica to porażka względem całości.
    >
    > ps. gdzie on ma zbiornik ... w ramie?

    zdaje się mi, że chłodnica jest w kształcie nagrobka, więc hcyba
    ujdzie a zbiornik ma chyba w kręgosłupie ;)

  • 6. Data: 2009-04-15 12:10:28
    Od: jass03 <test19@_NOSPAM_bajkowa-akademia.pl>

    falconapisal

    > http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet

    Ładne ;)

  • 7. Data: 2009-04-16 09:54:09
    Od: "SET" <u...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.fmix.pl/zdjecie/521863/motoszkielet
    >

    > --
    > (Po)zdrówka! falco
    > sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

    A ja się przyczepię. Było jakiś rok temu z okładem :(
    Ale z tego widać, że młodzi wchodzą na rynek:)

  • 8. Data: 2009-04-17 08:09:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    SET pisze:

    > A ja się przyczepię. Było jakiś rok temu z okładem :(

    hehehe... tylko czekałem na podobny komentarz, ale jeśli rok temu, to i
    tak mam bez porównania lepszą statystykę niż... z kawałem o Suzuki... ;)

    > Ale z tego widać, że młodzi wchodzą na rynek:)

    stażem na pewno, wiekiem już nie bardzo się łapię... ;)

    P.S. Co do chłodnicy, też mi sie wydaje, że ma to być nagrobek, ale
    rzeczywiście daje po oczach w stosunku do całości.
    Ciekawe jak sprzęt wygląda na żywo i co najlepsze jak reagują inni na
    drodze... ;););)