  • Data: 2016-05-05 22:03:16
    Temat: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W dniu 2016-05-04 o 10:10, Atlantis pisze:

    > Przy tak małych gabarytach elementów nie mam specjalnej ochoty na zabawę
    > z metodą kopertową i chyba trzeba będzie skorzystać z oferty jakiejś
    > fabryki PCB.

    Podstawową zaletą firmy jest to, że wykonują metalizowane otwory.

    Ale z innej beczki - zupełnie alternatywnie możesz zlecić produkcję
    takiej płytki innemu amatorowi - na Allegro czy OLX znajdziesz
    ogłoszenia. Oczywiście ma to te same wady, jakbyś wykonywał sam. A jak
    się wydziwia (soldermaski, opisy, cynowania) to wychodzi dosyć drogo...
    :) LQFP48 też ma swoje wymagania. Ja tam stary jestem i dla mnie to
    ciekawa alternatywa, ale domyślam się, że nie o to Ci chodzi. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.