  • Data: 2016-05-05 08:44:47
    Temat: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-04 o 16:45, jacek pozniak pisze:

    > Starodawny, bo 30 lat temu też był ale wtedy praktycznie nie było
    > alternatywy; rynek należał bardziej do Welkiej Ważnej Fabryki Obwodów i
    > trzeba się było dostosowywać do ichnich diafragm czy jak to się nazywało.
    > Takie mam odczucia.

    No to raczej kiepsko z tymi odczuciami. Tu masz tak samo jak w całej
    elektronice. Po co zmieniać coś, co dobrze spełnia swoje zadania? A że
    stare i znane? No to co? Z konsty^H^Htwierdzeniem Pitagorasa też chcesz
    coś zrobić bo stare?

    > Dzisiaj, dla zamawiającego (Klienta) jest wygodniej jak Fabryka przygotuje
    > projekt pod swoją technologię.

    Gerbery są standardem. Są niezależne od programu w którym klient
    przygotowuje płytkę. Zawierają tylko tyle informacji ile trzeba żeby
    płytkę zrobić i nic więcej. Z pliku PCB możesz nie tylko zrobić laminat,
    ale też masz wszystkie informacje żeby tę płytkę obsadzić i jeżeli się
    okaże, że ktoś inny robi dokładnie to samo co Ty to kto będzie pierwszym
    podejrzanym?

    Pozdrawiam

    DD