    Subject: Re: PCB w małych seriach - gdzie?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Sat, 7 May 2016 17:25:53 +0200

    I jeszcze jedno pytanie:

    Zakładając, że skorzystam z jakiejś przeciętnej chińskiej fabryki, jak
    daleko mogę się posunąć ze zmniejszaniem i upychaniem ścieżek? Rozumiem,
    że mogę sobie darować przyzwyczajenia z czasów termotransferu nie
    martwiąc się, że za cienka ścieżka może nie wyjść, a dwie zbyt blisko
    położone zleją się ze sobą.

    Jednak jak bardzo mogę to wszystko miniaturyzować? To ma dość duże
    znaczenie, bo chciałbym jednak wiedzieć, ile linii mogę zmieścić pod
    rezystorem 0R, rezygnując w ten sposób z robienia mostków z drutu. ;)