  • Data: 2020-02-02 02:25:09
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Jan 2020 08:09:54 +0100, m4rkiz napisał(a):
    > Niech jest budka. Niech mam rozładowany telefon. Podnoszę słuchawkę i
    > pustka bo ze 100 numerów zapisanych w komórce znam na pamięć tylko swój.
    >
    > Poza tym to albo jestem w promieniu 3 km od domu albo wchodzę do
    > samochodu\pracy\znajomych etc. i podłączam telefon.

    A jak jestes 30 km od domu, 300, 3000

    > W byle sklepie kupię powerbank za 19.99 lub awaryjną komórkę za 39.99 i

    Ale nie w nocy czy w niedziele

    > przełożę do niej sima za darmo

    Chyba, ze ukradna/zgubisz z simem. albo z portfelem :-)

    >bądź kupię nowego za 5 złotych.

    Juz nie - trzeba zarejestrowac.

    >Ale jak długo żyję to nie miałem takiej potrzeby.

    I dlatego nie masz karteczki z numerami.
    Kupisz nowego, ale nie zadzwonisz :-)

    > Co do faktycznego wykorzystania to ktoś wkleił linka do aparatów
    > postawionych na dniach młodzieży - 125 rozmów z budek vs 7,4 mln minut z
    > jednej tylko sieci.

    Takie czasy - kazdy ma komorke, wiec po co budki.
    Ale ... koszty roamingu bywaja zabojcze.

    J.