    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Date: Fri, 16 Feb 2024 20:04:27 -0600
    <uq3cvi$1fum3$1@news.icm.edu.pl> <uq5t0i$1kius$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <uq7so1$1s6kn$1@news.icm.edu.pl> <uq8ej9$1u14v$1@news.icm.edu.pl>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <uqalsh$2356t$1@news.icm.edu.pl> <uqanuk$99f$1$Mirek@news.chmurka.net>
    <uqlphn$2tg8a$1@news.icm.edu.pl> <uqlslm$6n9$1$Mirek@news.chmurka.net>
    <uqm7pi$2udbj$1@news.icm.edu.pl> <uqm97t$6ff$4$ptoki@news.chmurka.net>
    <uqn5i3$308hh$1@news.icm.edu.pl>

    On 2024-02-16 02:14, Atlantis wrote:

    > Mam na tej płytce kartę gniazdo karty SD, ale jest podpięte do osobnej
    > magistrali SPI. W dokumentacji VS1003 była informacja, że możliwe jest
    > używanie kodeka na jednej magistrali z innymi urządzeniami, ale nieraz
    > wymaga to dodatkowych kroków (np. rekonfiguracji między transmisjami).
    > Skoro miałem taką możliwość, wolałem sobie oszczędzić kłopotów. Płytke i
    > tak projektowałem od podstaw i nie stosowałem fabrycznych modułów.

    Ah, sam se zrobiles. ok.
    Obstawiam ze bedzie sie dalo z karta gadac.

    > Prawdopodobnie w przypadku tych modułów z kartą SD jest ona po prostu
    > podłączona do tej samej magistrali SPI. Powinno się dać korzystać z
    > obydwu urządzeń jednocześnie, ale warto najpierw wczytać się w
    > dokumentację i zapoznać się z ograniczeniami.

    dzieki za opinie. Nie jest mi potrzebne jednoczesne korzystanie z karty
    przez dekoder i esp. startczy osobno.

    > Najlepiej będzie sprawdzić właśnie na schemacie. Interfejs VS10xx jest
    > relatywnie prosty - zwykła magistrala SPI + kilka dodatkowych sygnałów
    > sterujących. Jeśli karta współdzieli magistralę z kodekiem, to powinny
    > być wspólne piony MISO, MOSI i SCK oraz osobny CS + ewentualnie piny
    > charakterystyczne dla kart SD (present i write protect).

    no wlasnie adafruit pokazuje to dziwnie i nie wypatrzylem czy miso jest
    tylko miedzy dekoderem i karta czy do zewnatrz tez.

    https://learn.adafruit.com/assets/11221

    --
    Lukasz