  • Data: 2018-03-14 12:29:54
    Temat: Re: PKI a weryfikacja krótkiego podpisu (3 bajty)
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Mar 2018 04:12:01 -0700 (PDT), M.M. wrote:

    > Ja już tego nie rozumiem. Co ma stałość lub nie stałość danych wspólnego z
    > szyfrowanym protokołem którym są przesyłane?

    > Ja myślałem, że chcesz bezpieczeństwa.

    > W ramach podstawowego standardu bezpieczeństwa jest zmiana
    > hasła i inne hasło do każdego urządzenia.

    I co dwa dni zmieniać i dystrybuować nowe hasło?

    Nie wiem czemu robię to za Adama, ale jeszcze raz:

    Wyobraź sobie parking, przed wjazdem szlaban na kod. Jutro zaczynamy
    konferencję dwudniową, na parkingu zaroi się od gości z całego kraju. Ale
    żeby mogli zaparkować muszą wpisać na czytniku 8 znakowy kod. Trzeba im
    więc go wygenerować i wysłać dzisiaj mailem. Ale kod nie może być stały, bo
    za 5 dni jest inny zjazd i inna grupa przyjedzie, im też trzeba będzie dać
    kody ważne dwa dni.
    Zatem potrzebny jest sposob by zarówno generowanie kodu do maila, jak i
    dekodowanie w czytniku przy szlabanie było zgodne i wiedziało, że ten kod
    jest ważny dziś i wczoraj.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka